خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

باید لباس رزم پوشیده و به میدان کارزار فرهنگی وارد شویم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۵۶

اکنون در نبردی دیگر هستیم و همان‌طور که در سال‌های دفاع مقدس از کیان میهن و خاک ایران دفاع نمودیم، امروز هم باید از هویت فرهنگی کشورمان دفاع کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تأکید کرد: امروز که تهاجم فرهنگی از همه سو در حال طغیان و فشار آوردن به ملت آزاده و متدین ماست و باید همانند سال‌های پر افتخار دفاع مقدس لباس رزم پوشیده و به میدان کارزار فرهنگی وارد شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین آذرنیا در ویژه برنامه خاکریز آسمانی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و خاتمه هفتمین جشنواره تابستانی تبریز بر پا شده بود، بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در لایه های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت مسائل فرهنگی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز مانند یک تخریب چی وارد عرصه شده تا معبر سالمی برای شهروندان به وجود بیاورد و زمینه عبور آنان را از این کارزار به سلامت فراهم کند.

وی با قدردانی از نقش شهدا و ایثارگران در سال‌های دفاع مقدس گفت: امروز روز عرصه نبرد فرهنگی است و در این راه تمامی اهالی فرهنگ و هنر و تلاشگران این حوزه ها باید به شکلی متحد وارد عرصه شوند.

آذرنیا، تبریز را شهر عاشوراییان معرفی کرد و گفت: گرامی داشت شهدای عاشورایی شهر تبریز باید به شکلی در خور شان این بزرگان انجام شود.

وی افزود: اکنون در نبردی دیگر هستیم و همانطور که در سالهای دفاع مقدس از کیان میهن و خاک ایران دفاع نمودیم، امروز هم باید از هویت فرهنگی کشورمان دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز