خبرگزاری کار ایران

فعالان گردشگری آذربایجان شرقی تجلیل شد

کد خبر : ۲۰۸۸۹۲

از جمله برنامه‌های هفته گردشگری در تبریز می‌توان برگزاری تورهای رایگان تبریزگردی برای دانش‌آموزان و دانشجویان به مدت یک هفته و نیز افتتاح پروژه‌های عمرانی گردشگری در طول هفته گردشگری در آذربایجان شرقی را نام برد.

همزمان با روز جهانی جهانگردی، مراسم تجلیل از فعالان گردشگری آذربایجان شرقی به عنوان نخستین برنامه هفته گردشگری عصر روز شنبه در تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، برنامه تجلیل از فعالان گردشگری استان با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز، استانداری آذربایجان شرقی و اداره‌کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برپاشده بود.

در این مراسم شهردار کلانشهر تبریز، معاون فنی و عمرانی استاندار، مدیرکل میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس شورای اسلامی استان، جمعی از اعضای شورای اسلامی تبریز، سرکنسول های دو کشور ترکیه و آذربایجان در تبریز، و جمعی از فعالان گردشگری آذربایجان شرقی حضور داشتند.

از برنامه های هفته گردشگری در تبریز می توان برگزاری تورهای رایگان تبریزگردی برای دانش‌آموزان و دانشجویان به مدت یک هفته و نیز افتتاح پروژه‌های عمرانی گردشگری در طول هفته گردشگری در آذربایجان شرقی را نام برد.

برپایی نمایشگاه‌های عکس، مسابقات نقاشی، خانه‌داری، بازی‌های محلی و سایر برنامه‌های متنوع را از دیگر اقدامات گرامی‌داشت هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی در آذربایجان شرقی می باشد.

روز پنج مهرماه برابر ۲۷ سپتامبر به عنوان روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است و کشورهای عضو سازمان جهانی جهانگردی از جمله ایران همه ساله در این روز برنامه های متنوعی را برگزار می نمایند.

هفته گردشگری در آذربایجان شرقی از ۵ مهر ماه همزمان با روز جهانی جهانگردی آغاز شده و با ارائه برنامه های ویژه تا یک هفته پس از آن همزمان با سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز