خبرگزاری کار ایران

دو تشکل زیست محیطی در شهرستان بناب فعالیت خود را آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۹۳

بر این اساس دو تشکل مردم نهاد موسسه ماموریت برای حفاظت محیط زیست روستایی و شهری بناب و موسسه مجمع فعالان زیست محیطی بناب فعالیت خود را با مجوز فرمانداری شهرستان و تایید اداره کل حفاظت محیط زیست آغاز کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از آغاز فعالیت دو تشکل مردم نهاد زیست محیطی در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید قاسمی گفت: دو تشکل مردم نهاد موسسه ماموریت برای حفاظت محیط زیست روستایی و شهری بناب وموسسه مجمع فعالان زیست محیطی بناب فعالیت خود را با مجوز فرمانداری شهرستان و تایید این اداره کل آغاز نمودند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار تشکل‌های زیست محیطی در حفظ و حراست از محیط زیست افزود: تشکل‌های زیست محیطی نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست دارند و به نوعی بازوان توانمند سازمان حفاظت از محیط زیست به شمار می‌آیند.

قاسمی با بیان اینکه ما خواستار ارائه راهکار‌های راهبردی از سوی انجمن‌های زیست محیطی استان برای تعالی حوزه محیط زیست در استان هستیم اظهار داشت: همه مسئولان استانی بخصوص استاندار آذربایجان شرقی نیز بر حفظ و حراست از محیط زیست تاکید دارند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: این اداره کل از توسعه کمی و کیفی تشکل‌های مردم نهاد حمایت و از تشکل‌های موجود انتظار داریم که با تمام توان در امر حفاظت از محیط زیست استان وارد شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز