خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی و فنی شهردار تبریز:

سه رینگ مهم و تحول‌آفرین برای تسهیل ترافیک در تبریز به اجرا در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۶۳

مطالعه و اجرای این سه رینگ مهم و تحول‌آفرین، برای نخستین بار است که طی یک برنامه مدون و جامع، مورد توجه شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی و فنی شهردار تبریز از اجرای سه رینگ بزرگ در برنامه عمرانی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محبوب عبداله‌پورگفت: با اجرای این طرح ها در سه مسیر مهم و پرتردد شهر تبریز، شاهد تحول چشمگیر در تسهیل ترافیکی شهر خواهیم بود.

وی در خصوص این سه رینگ گفت: با احداثپروژه رمپ‌های آخر یوسف‌آباد طبق طرح تفضیلی، شاهد اتصال محورهای پاسداران و یوسف‌آباد به مسیر چهارراه عباسی، آبرسان، خیابان آزادی و میدان جهاد خواهیم بود.

عبداله‌پور ادامه داد: این مسیر در نهایت از طریق میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران وصل شده و به این ترتیب، یکی از مهم‌ترین رینگ‌های ارتباطی شهر تبریز را تشکیل می‌دهد.

وی رینگ کمربندی را از دیگر برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز در سال آینده خواند و اظهار داشت: رینگ کمربندی، مسیر آخر امامیه، آخر منظریه، جلالیه، لاله، رسالت، آخونی و میدان معلم را به یکدیگر ارتباط خواهد داد.

عبداله‌پور رینگ سوم تبریز را شامل اتوبان شهید کسایی، طرح تبادل امام علی(ع)، اتوبان پاسداران، طرح تبادل ارس، کنارگذر شمال غربی، کنارگذر غربی، اتوبان شهید کسایی خواند و گفت: با تهیه نقشه‌های فنی و کارشناسی، عملیات اجرایی طرح تبادل ارس واقع در انتهای مسیر پاسداران سال آینده آغاز می شود.

معاون عمرانی و فنی شهردار تبریز یادآور شد: با تکمیل رینگ سوم، مسیر کنارگذر شمال غربی به محل اتصال جاده تبریز صوفیان وصل خواهد شد.

عبداله‌پور خاطرنشان کرد: مطالعه و اجرای این سه رینگ مهم و تحول‌آفرین، برای نخستین بار است که طی یک برنامه مدون و جامع، مورد توجه شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.

وی اعتبار تخصیص یافته برای هر یک از رینگ‌های دوم و سوم را ۲ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: با پایان یافتن رینگ اول در سال جاری و همچنین رینگ‌های دوم و سوم تا پایان سال آینده، در کنار هفت تقاطع غیرهمسطح میدان راه آهن، اره گر، گلکار، افلاک نما، ائل گلی، هتل مرمر و معراج، شاهد تحول اساسی در تسهیل تراکم ترافیکی و ایمنی تردد شهروندان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز