خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک تبریز:

تحقق ۶۰ درصدی بودجه شهرداری منطقه یک تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۶۸

طبق برنامه ریزی اساسی در نظر داریم نسبت به توزیع ثروت و زیبا سازی منطقه بیش از پیش تلاش نموده و نیز در راستای کمک به رونق ساخت وساز و عملیات اسفالت ریزی و مسیر گشائی های متعدد در مناطق محروم شهری به تناسب مناطق برخوردار شهر به صورت یکنواخت انجام دهیم تا شاهد رونق منطقه و شکوفائی و عمران وآبادانی بیشتر شهر باشیم.

شهردار منطقه یک تبریز برنامه های عمرانی این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا داوود بهرا با اشاره به اهم این فعالیت های عمرانی گفت: عملیات عمرانی ومسیرگشائی منطقه ملازینال در حال اجرا است و با پایان یافتن آن، شاهد تحقق آرزوی دیرینه اهالی این منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با اتمام عملیات تملک پروژۀ مسیرگشائی خیابان کوره باشی عملیات عمرانی آن به طول یک کیلومتر در بافت مسکونی آغاز شده و طی روزهاای آینده شاهد افتتاح این پروژۀ بزرگ خواهیم بود.

بهرا ادامه داد: در این پروژه ۳۶۰ واحد مسکونی تجاری با هزینه ای بالغ بر یکصد میلیارد ریال به تملک رسیده و در حال اتمام است.

شهردار منطقه یک تبریز در ادامه گفت: پروژه های خیابان شهید پاداش با اتمام عملیات تملک، وارد فاز اجرائی و عمرانی شده و آماده بهره برداری است.

وی افزود: پارک های ایثار، فروردین و بارنج از جمله پارکهای منطقه هستند که طی تابستان ۹۳ عملیات اجرائی آنها به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

بهرا ادامه داد: عملیات احداثپارک نگین تبریز در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار رو به اتمام بوده و در مواقع لزوم و بحرانی با توجه به پیش بینی های به عمل آمده و امکانات تعبیه شده می تواند به محل اسکان موقت نیز تبدیل شود.

شهردار منطقه یک تبریز با تشریح پروژه های مهم در حال احداثمنطقه گفت: پروژه روگذر گلکار با برخورداری از توان فنی متخصصین و آخرین تکنولوژی روز در حوزۀ احداثپل های روگذر، یکی از اساسی ترین نیازهای منطقه به جهت جلوگیری از بروز ترافیک، تسریع در حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی منطقه احداثاست که با تلاشهای شبانه روزی، تا پایان امسال به بهرهبرداری می رسد.

وی افزود: عملیات عمرانی و بهسازی خروجی خیابان شهید رجائی(یوسف آباد) به طرف اتوبان پاسداران نیز با سرعت هر چه تمام تر رو به پیشرفت است که از پروزه های مهم پر تردد بوده و در جهت کاهش بار ترافیک منطقه است.

بهرا بودجه این منطقه را ۲۵۰۰ میلیارد ریال خواند و ادامه داد: این بودجه نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته و در شش ماهۀ اول سال ۹۳ بیش از ۶۰ درصد آن تحقق یافته است.

شهردار منطقه یک تبریز تأکید کرد: طبق برنامه ریزی اساسی در نظر داریم نسبت به توزیع ثروت و زیبا سازی منطقه بیش از پیش تلاش نموده و نیز در راستای کمک به رونق ساخت وساز و عملیات اسفالت ریزی و مسیر گشائی های متعدد در مناطق محروم شهری به تناسب مناطق برخوردار شهر به صورت یکنواخت انجام دهیم تا شاهد رونق منطقه و شکوفائی و عمران وآبادانی بیشتر شهر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز