خبرگزاری کار ایران

نوبخت خبر داد:

پرداخت سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان وام مسکن از سوی دولت

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۴۱

در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی دولت تامین شده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور اعلام کرد: دولت بنا دارد هر سال ۱۲ هزار میلیارد تومان وام برای ساخت مسکن در کلانشهرها پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدباقر نوبخت که در مراسم افتتاح پارک مهر ولایت تبریز سخن می‌گفت، گفت: این اقدام می‌تواند حرکت مناسبی برای بازسازی بافت فرسوده این شهرها باشد.

او با اشاره به تصویب پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به زوج‌های جوان برای ساخت مسکن، از پرداخت ۴۸۰۰ میلیارد تومان به بخش تولید و ۵۷۰۰ میلیارد تومان به بخش سلامت از محل هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی دولت تامین شده است.

نوبخت همچنین تبریز را شهری زیبا و با فرهنگ توصیف کرد و گفت: امروز برنامه سفر خود به تهران را تغییر دادم و با افتخار در جمع مردم پرعاطفه و ولایت‌مدار تبریز حاضر شدم.

او با مهم و قابل توجه دانستن اقدامات شهرداری تبریز برای توسعه و عمران این شهر، ابراز امیدواری کرد این اقدامات استمرار داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم خاطرنشان کرد: سیاست دستگاه‌های اجرایی استان در بخش عمرانی، کار تیمی، اولویت‌بندی پروژه‌ها و استفاده از مشارکت مردم و بخش خصوصی است.

محمدصادق پورمهدی با اشاره به وجود سه هزار پروژه عمرانی در حال اجرا در سطح استان، اظهار کرد: آزادراه تبریز - بازرگان و بزرگراه‌های تبریز - اهر، مرند - جلفا، سراب - بستان‌آباد، مراغه - هشترود و تبریز - سهند جزو مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان هستند، ضمن این که راه‌آهن تبریز - میانه نیز در اولویت است و با اتمام آن زمان سفر ریلی از تبریز به تهران به شش ساعت کاهش می‌یابد.

همین گزارش حاکی است بهره‌برداری از پارک مهر ولایت در منطقه هفت تبریز عصر جمعه با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد.

برای احداثاین پارک در زمینی به مساحت هشت هکتار در شهرک اندیشه، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری منطقه هفت تبریز سرمایه‌گذاری شده است.

همزمان با این پروژه از چهار پروژه عمرانی شهرداری منطقه یک تبریز هم با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز