خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی سازمان پارک‌ها برای توسعه و طراحی فضای سبز مدارس تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۴۹

معاون اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از آمادگی این سازمان برای توسعه و طراحی فضای سبز مدارس تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا خانلو با اعلام حمایت این سازمان از کمک به توسعه فضای سبز مدارس گفت: این اقدامات نیاز به برهه زمانی خاصی ندارد و خدمات سازمان پارک‌ها تنها به فصل بازگشایی مدارس منتهی نمی‌شود.

او افزود: اگر مدرسه‌ای باشد که از لحاظ امکاناتی چون آب و فضای مناسب، موقعیت مطلوبی داشته باشد می‌تواند از خدمات سازمان پارک‌ها در این حوزه بهره‌مند شود.

معاون اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز تصریح کرد: خدمات سازمان پارک‌ها در این زمینه شامل دو بخش انتقال دانش و تجربه و کارهای تخصصی و از سوی دیگر شامل نظارت، مشاوره، سم پاشی و طراحی کاشت خواهد بود.

به گفته او، طرح مدرسه سبز با آغاز سال تحصیلی جدید از مهرماه امسال در قالب ۶۵ مدرسه دولتی در تبریز آغاز بکار کرد.

معاون اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: برای مشارکت در این طرح ۵۰ مدرسه به صورت کتبی اعلام آمادگی کرده بودند و ۱۵ مدرسه نیز به صورت متفرقه در نقاط مختلف تبریز انتخاب شدند.

خانلو با بیان اینکه سازمان پارک‌ها با توزیع نهاده نیز برای سبزتر کردن مدارس تلاش می‌کند، گفت: هدف از این طرح ایجاد و حفظ حس طراوت و شادابی و کاشت گونه‌های مقاوم و زیبا در نواحی پنج گانه‌ آموزش و پرورش تبریز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز