خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیر عامل تأمین اجتماعی:

تفکر برنامه ریزی بر سازمان تأمین اجتماعی حاکم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۱۵

نشست آموزشی - توجیهی برنامه ریزی راهبردی با حضور مدیران کل، مدیران درمان و روسا و کارشناسان ادارات کل و مدیریتهای درمان استانهای اردبیل، زنجان، آذربایجانغربی و آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

مشاور مدیر عامل ومدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی تأکید کرد: تفکر برنامه ریزی بر سازمان تأمین اجتماعی حاکم است

به گزارش خبرنگار ایلنا رحیم اردلان، که در نشست آموزشی - توجیهی برنامه ریزی راهبردی مدیران کل، مدیران درمان و روسا و کارشناسان ادارات کل و مدیریتهای درمان استانهای اردبیل، زنجان، آذربایجانغربی و آذربایجانشرقی در تبریز سخن می گفت با اشاره به اهمیت وجود برنامه ریزی عملیاتی در سازمانی گسترده همچون سازمان تأمین اجتماعی، خاطر نشان کرد برنامه ریزی موجب شناخت تهدیدها، فرصتها، نقاط ضعف و قوت در سازمان خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت شناخت مدیران از واقعیات جاری سازمان، فعالیت شورای راهبری سازمان را گامی در جهت ارائه گزارشات واقعگرایانه جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمان دانست و افزود: با توجه به ثبات حاکم بر سازمان و حضور مدیرانی لایق از بدنه سازمان، شاهد عبور از چالشهای سالهای گذشته و بازگشت سازمان به مسیر خود هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۴ درصد جمعیت استان آذربایجان شرقی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، تعداد بیمه شدگان استان را بیش از دو میلیون نفر دانست و گفت: در جهت صیانت از حقوق بیمه شدگان و منابع سازمان اداره کل تأمین اجتماعی استان طرح پالایش بیمه شدگان قالی باف و کارگران ساختمانی را آغار نموده و در این راستا بیش از ۲۴ هزار پرونده قالیبافی و کارگران ساختمانی را مورد بازبینی قرار داده ایم و با قطع بیمه پردازی من غیر حق، افراد و ذیفع قانون را جایگزین خواهیم نمود.

وی همچنین از اجرای طرح اشتغال مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان خبر داد و افزود این طرح با همکاری کارفرمایان، ادارات و سازمانهای مربوطه در استان اجرایی می گردد و گامی در جهت افزایش اشتغال و تولید و کاهش معظلات اجتماعی از جانب بیکاری خواهد بود.

همین گزارش حاکی است نشست آموزشی - توجیهی برنامه ریزی راهبردی با حضور مدیران کل، مدیران درمان و روسا و کارشناسان ادارات کل و مدیریتهای درمان استانهای اردبیل، زنجان، آذربایجانغربی و آذربایجانشرقی در تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز