خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

مرکز هماهنگی، پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه افتتاح میشود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۸۶

این مرکز در راستای تحقق‌ اهداف‌ و سیاست‌های‌ سازمان حفاظت محیط زیست، با تصویب کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در دولت تدبیر و امید هشتم آبان ماه با حضور معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استاندار آذربایجان شرقی افتتاح میشود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از افتتاح مرکز " هماهنگی، پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه توسط معاون رییس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید قاسمی گفت: این مرکز در راستای تحقق‌ اهداف‌ و سیاست‌های‌ سازمان حفاظت محیط زیست، با تصویب کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در دولت تدبیر و امید هشتم آبان ماه با حضور معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استاندار آذربایجان شرقی افتتاح می شود.

وی افزود: این مرکز برای بهره وری بیشتر از امکانات و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی کردن این فعالیت ها ایجاد شده است..

قاسمی، این طرح را یکی از طرح های اولویت دار سازمان حفاظت محیط زیست معرفی کرد و گفت: در این مرکز ایجاد شبکه پایش مستمر منابع زیست بوم(آب، اقلیم، اراضی، پوشش گیاهی و حیات جانوری) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، این مرکز تحقیقاتی – پژوهشی توسط اداره حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی، در شهرک فن آوری خودرو، روبروی کارخانه ی موتوژن ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز