خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

انحلال شورای شهر کشکسرای در آذربایجان شرقی برخلاف میل باطنی صورت گرفت

کد خبر : ۲۱۸۵۴۹

علت این امر عدم عمل به وظایف قانونی از جمله انتخاب شهردار در مهلت قانونی بود / شهردار جدید کشکسرای از توابع شهرستان مرند در آذربایجان شرقی معرفی شد.

فرماندار مرند گفت: انحلال شورای شهر کشکسرای این امر علی‌رغم میل باطنی صورت گرفت.

به گزازش خبرنگار ایلنا کرمی در مراسم معارفه شهردار جدید کشکسرای از توابع شهرستان مرند در آذربایجان شرقی اظهار داشت: علت این عدم عمل به وظایف قانونی از جمله انتخاب شهردار در مهلت قانونی بود.

وی با بیان این که علم و دانش همراه با بینش صحیح می‌تواند باعثتوسعه شود، گفت: ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودها‌ی مقام معظم رهبری در راه توسعه گام‌های مهمی برداشته است.

کرمی با اشاره به اهمیت شهر کشکسرای به عنوان دروازه ورودی شهر مرند، خاطرنشان کرد: این شهر قابلیت‌های زیادی برای پیشرفت دارد که متاسفانه تا به حال بهره‌برداری خوبی از آنها نشده است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی شهر کشکسرای گفت: امیدواریم شهردار جدید بتواند در تحقق منویات مردم شهر موفق بوده و تحولاتی از لحظ عمرانی در شهر ایجاد نماید.

همین گزارش حاکی است در پایان این مراسم از زحمات رحمان زهدی‌پور به عنوان سرپرست شهرداری کشکسرای قدردانی و محمود پرچمی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز