خبرگزاری کار ایران

دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۱۰

این کنگره از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در دانشکدۀ مهندسی عمران این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بزرگ‌ترین رویداد علمی مهندسی عمران در خاورمیانه در قالب «دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران» در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران با اعلام این مطلب گفت: این کنگره از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در دانشکدۀ مهندسی عمران این دانشگاه برگزار خواهد شد.

ناصر تقی‌زادیه، مهلت ارسال مقالات کامل به این کنگره را اول آذرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که نتیجه داوری این مقالات ۱۵ دی ماه سال جاری، از طریق سایت کنگره اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران با مشارکت اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاری شرکت‌کنندگان و مقامات عالی‌ رتبۀ وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فنّاوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می‌شود، افزود: یکی از اهداف اصلی این کنگرۀ سه روزه، در دانشگاه تبریز، فراهم‌آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاورد‌ها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزۀ تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در این کنگره ارائه دهند.

به گفته وی، برنامه‌های جنبی در طول این کنگره از جمله برپایی نمایشگاه مقالات پوستری، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، کارگاه‌های تخصصی، نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب‌ و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات، انتخاب بهترین مقاله، نشست تخصصی، غرفه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز