خبرگزاری کار ایران

نمایش عاشورایی " خیمه خورشید " در تبریز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۱۸

این نمایش در قالب پنجمین سوگواره " شمیم عشق " به روی صحنه می رود.

پنجمین سوگواره «شمیم عشق» با اجرای نمایش «خیمه خورشید» به کارگردانی «مهدی لیثی‌اصل» تا پانزدهم آبان ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایش که با موضوع محرم و عاشورا اجرا می‌شود «فرشاد ناصری» و «محمد قاسمی» به عنوان دستیار کارگردان «و» غلامرضا میرزازاده «و» رضا امانی «به عنوان آهنگساز حضور دارند.

جواد حسن‌زاده نیز مداحی این نمایش را بر عهده د ارد.

همچنین، گفتار متن بر عهده آرش شیرکش، حامد منافی و پریا بدلی، ضبط تنظیم و میکس بر عهده ابراهیم آقابالایی و رسول عمرانی‌فر، نور‌پردازی بر عهده امیر هاشمی، طراحی صحنه بر عهده اکبر بیکس، طراحی پوستر بر عهده امیر هاشمی، تدارکات بر عهده یاسر نجفی و هماهنگی بر عهده‌ حمید محمدی و پریا بدلی است.

در این نمایش، سالار نوبخت، محمد قاسمی، فرشاد ناصری، حافظ رضاییان، محمد شیخ‌زادگان، محمد عظیم‌نژاد، علیرضا ابراهیم‌زاده، افشین معصومی، حامد الماسی، علی پورمحمد، حمید محمدی «،» محمد محمدی «،» پریا بدلی «، آیدا عباسپور»، لیلا نعمتی «،» فرشته ناصری «،» نگین اسدی «،» لادن مهدقره‌باغ، شایسته فتح‌پور، مریم اسکندری، پریسا اسکندری، ثنا خلخالی و مبینا بدلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «خیمه خورشید» تا پانزدهم آبان ماه جاری از ساعت ۱۶ در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز