خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

برخی ناهماهنگی‌های بین بخشی، سبب معلق ماندن بزرگترین پروژه عمرانی تبریز شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۲۷

طرح تقاطع راه آهن به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی کلانشهر تبریز زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تبریز گفت: برخی ناهماهنگی‌های بین بخشی، سبب معلق ماندن بزرگترین پروژه عمرانی تبریز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن گفت: با این وجود این طرح به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی کلانشهر تبریز زودتر از موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی ایجاد شده در این مسیر، تسریع در اجرای پروژه مدنظر بوده و هر کس کوتاهی کند شهرداری بطورمستقیم وارد عمل شده و برخورد خواهیم کرد.

نجفی همچنین با اشاره به عدم همکاری برخی از دستگاه های اجرایی در خصوص تاسیسات این مسیر گفت: اینکه به دلیل برخی ناهماهنگی های بین بخشی، بزرگترین پروژه عمرانی شهر معلق بماند قابل قبول نیست.

شهردار تبریز، با اشاره بر ضرورت جابجایی فیبر نوری، انتقال کابل‌های برق و جابجایی درختان از مسیر اجرای پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح راه آهن، دستورات لازم را صادر کرد و با اشاره به تراکم برخی تاسیسات زیرساختی با اجرای این پروژه گفت: هماهنگی‌های مستمر با دستگاه‌های اجرایی شرایط و استفاده از اطلاعات و نقشه‌های فنی، به منظور جلوگیری از حفاری‌های غیرضروری و شتاب‌بخشی به اجرای پروژه ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز