خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی ملکان:

تقویت و ترویج تعاون و کارآفرینی مهم‌ترین راه برای رفع اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۳۴

کارآفرینی می تواند بیشترین تاثیر را در رشد اقتصادی، ایجاد ارزش افزوده و افزایش بهره وری داشته باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملکان گفت: کار آفرینی باعثایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه اشتغال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز حبیبی که در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان ملکان سخن می گفت، افزود: کارآفرینی می تواند بیشترین تاثیر را در رشد اقتصادی، ایجاد ارزش افزوده و افزایش بهره وری داشته باشد.

وی با بیان سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، گفت: با توجه به بند۱ این سیاست ها تأمین شرایط و فعال‌سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری‌های جمعی و تأکید بر ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم‌درآمد و متوسط را بیان کرده است.

وی ضمن ارائه گزارشی از فرآیند توسعه‌ای بخش تعاون در سال‌های اخیر و برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای صورت گرفته در بخش تعاون بر اولویت ایجاد تعاونی‌های دانش‌بنیان و علمی کردن فعالیت‌های تعاونی در کشور تأکید کرد و افزود: دانشجویانی که دارای ایده و طرح نوآورانه هستند می توانند با همکاری یکدیگر نسبت به تشکیل تعاونی دانش بنیان اقدام نموده و در قالب این تعاونی ها برای خود و دیگر دانشجویان ایجاد اشتغال کنند.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در حوزه کشاورزی شهرستان ملکان ایجاد تعاونی های تولید و فرآوری انگور و مشتقات آن را بهترین راه ایجاد اشتغال پایدار برای دانشنجویان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی دانست و گفت: طرح های فارغ التحصیلان رشته کشاورزی و زیست شناسی می تواند با موفقیت در این شهرستان اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز