خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

ساعات کار اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از ۱۵ آبان تغییر می یابد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۴۹

بر این اساس تمامی ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در خطوط شهری در روزهای عادی از ساعت ۶:۱۵الی ۳۰ / ۲۰ و در خطوط حومه از ساعت ۱۵ / ۶ الی۱۵ / ۲۰ و در روزهای تعطیل نیز ساعات کاری خطوط شهری از ساعت ۱۵ / ۷ الی ۳۰ / ۲۰ و خطوط حومه نیز از ساعت ۱۵ / ۷ الی ۱۵ / ۲۰ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر ساعت کار اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شمس الله فیروزیان گفت: از پانزدهم آبان ماه، ساعات کاری ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در کلیه خطوط ملکی و خصوصی تغییر خواهد کرد.

وی به ساعات کاری ناوگان اشاره کرد و افزود: تمامی ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در خطوط شهری در روزهای عادی از ساعت ۶ / ۱۵ الی ۳۰ / ۲۰ و در خطوط حومه از ساعت ۱۵ / ۶ الی۱۵ / ۲۰ خواهد بود.

فیروزیان تصریح کرد: در روزهای تعطیل نیز ساعات کاری خطوط شهری از ساعت ۱۵ / ۷ الی ۳۰ / ۲۰ و خطوط حومه نیز از ساعت ۱۵ / ۷ الی ۱۵ / ۲۰ خواهد بود.

مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز افزود: با توجه به اینکه ساعت رسمی کشور از اول مهر تغییر یافته و شرکت واحد می بایست از اول مهر ساعات کار ناوگان خود را کاهش می داد اما به خاطر ارائه خدمات بیشتر به همشهریان و مسافرین تا ۱۵ آبان سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی همچنان تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به عوامل مختلف از جمله کاهش دما و سردی مستمر هوا، کاهش قابل توجه مسافر در تمامی خطوط در و راستای مدیریت هزینه و جلوگیری از استهلاک اتوبوسها ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۲۱ به ۲۰/۳۰ تغییر خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در پایان تصریح کرد: در کنار این خدمات، تمامی مدیران و مسئولین حوزه اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی جهت نظارت بر عملکرد و خدمات ناوگان در پایانه ها و نقاط مختلف استقرار خواهند یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز