خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

فاز اصلی ترمینال مرکزی تبریز، امسال باید به اتمام برسد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۵۴

عملیات اجرایی تکمیل این ترمینال با هدف ساماندهی تمام اتوبوس های شرکت های مسافربری ورودی به تبریز از نقاط مختلف کشور از دو دهه پیش آغاز شده است.

شهردار تبریز بر ضرورت تکمیل و راه اندازی کامل مجموعه پایانه مرکزی تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی که به طور سرزده از پروژه فاز اصلی ترمینال مرکزی تبریز بازدید می کرد با تاکید بر ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر کل مجموعه ترمینال تبریز گفت: اقدامات اجرایی و عمرانی این پروژه مهم که چندین سال به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده بود حدود یک سال است که به صورت جدی پیگیری می شود و باید امسال به اتمام برسد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تکمیل این ترمینال با هدف ساماندهی تمام اتوبوس های شرکت های مسافربری ورودی به تبریز از نقاط مختلف کشور از دو دهه پیش آغاز شده است گفت: به دلیل اهمیت وجودی ترمینال تبریز، از سال گذشته بر ضرورت اتمام این پروژه نیمه تمام تاکید شده است و در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی به زودی افتتاح و مورد استفاده کامل قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز در ادامه با تاکید بر مسئولان ترمینال تبریز مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه گفت: در حال حاضر علاوه بر اجرای بخش های زیربنایی، مراحل نصب سقف سازه فضایی این مجموعه به اتمام رسیده است و بقیه مراحل عملیاتی این پروژه نیز باید هرچه سریعتر اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز