خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز:

بیش از ۵۰ پروژه مسیرگشایی در تبریز در مراحل مطالعه و اجرا قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۸۵

سال آینده پروژه های مسیرگشایی با تعداد بیشتری در تبریز نسبت به سال جاری، تداوم خواهند داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: هم‌اکنون بیش از ۵۰ فقره مسیرگشایی در مراحل مختلف اجرا یا مطالعه است که اتمام آن‌ها علاوه بر روان‌سازی ترافیک شهری، ایجاد زیبایی‌ و استحکام ساخت‌و‌سازهای شهری، در تامین درآمد‌های آتی شهرداری نیز نقش‌ موثری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر عابدزاده با اشاره به اهمیت پروژه‌های مسیرگشایی خاطرنشان کرد: سال آینده پروژه‌های مسیرگشایی با تعداد بیشتری نسبت به سال جاری، تداوم خواهند داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: اجرای مسیرگشایی‌های متعدد اگرچه با هزینه‌هایی همراه است؛ اما در آینده‌ای نزدیک، موجبات تامین درآمد‌های مختلف به شمار خواهد رفت.

وی پروژه قطار شهری را بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهر خواند و افزود: با اختصاص منابع درآمدی و تسهیلات مختلف، این پروژه مهم، در برنامه سال آتی، با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

عابدزاده اضافه کرد: سال آینده، با اختصاص بودجه مکفی و همچنین تمهیداتی از قبیل فاینانس، اوراق مشارکت و ایر تسهیلات، تلاش‌های موثری در روند این پروژه اتخاذ خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار داشت: در کنار مترو، تقویت و نوسازی ناوگان عمومی اتوبوس‌رانی در برنامه بودجه سال آینده، پیش‌بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز