خبرگزاری کار ایران

سیستم نور پردازی بوستان خاقانی تبریز نوسازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۷۸

با اجرای طرح نورپردازی تخصصی بافت تاریخی تبریز، زمینه برای زیبائی و جلوه‌گری این منطقه شهر به عنوان نگین تبریز فراهم می شود.

شهردار منطقه هشت تبریز از نوسازی سیستم نور پردازی بوستان خاقانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مدبر گفت: با توجه به جایگاه بوستان خاقانی و همجواری با مسجد کبود نورپردازی این بوستان در برنامه های کاری معاونت فنی و عمرانی منطقه هشت بود و با استفاده از سیستم نور پردازی کم مصرف صورت گرفت.

وی اجرای این طرح را در ردیف طرح‌های متنوع حوزه زیباسازی منطقه برشمرد و افزود: این طرح با همکاری معاونت فنی و عمرانی منطقه انجام پذیرفته است.

مدبر خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نورپردازی تخصصی بافت تاریخی تبریز، زمینه برای زیبائی و جلوه‌گری این منطقه شهر به عنوان نگین تبریز فراهم می شود.

وی افزود: نورپردازی ساختمان‌ها و ابنیه عمومی به ویژه اماکن و ساختمان‌های تاریخی و میراثی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اصلی شهرداری منطقه هشت در حوزه زیباسازی به شمار می‌رود.

شهردار منطقه هشت تبریز ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه هشت تبریز گام‌های موثری برداشته که نورپردازی خانه تاریخی نیکدل، خانه تاریخی شالچی و دربهای بازار تبریز از جمله درب انجمن و درب صفی، درب گجیل، درب استانبول، برج یانقین، پل قاری، پل سنگی و عمارت شهرداری از آن جمله است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز