خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز:

بیشتر پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز قبل از اتمام زمان‌بندی به بهره‌برداری می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۱۲

برخلاف سالهای قبل که پروژه های عمرانی از نظر زمان بندی دچار مشکل بودند امسال با تدبیر و برنامه ریزی لازم و نظارت جدی شاهد اتمام پروژه های عمرانی قبل از پایان سال خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با همت شورا و شهردار پروژه های عمرانی تاپایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثبا اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر گفت: برخلاف سالهای قبل که پروژه های عمرانی از نظر زمان بندی دچار مشکل بودند امسال با تدبیر و برنامه ریزی لازم و نظارت جدی شاهد اتمام پروژه های عمرانی قبل از پایان سال خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ادامه داد: با همت و پیگیری اعضای محترم شورای شهر و عملکرد و برنامه ریزی مناسب شهردار و همکارانش شاهد پیشرفت پروژه های عمرانی در سال جاری شده و قطع یقین بیشتر پروژه های عمرانی قبل از زمان بندی به بهره برداری خواهد رسید.

محدثبا اشاره به پروژه هایی که از سال های قبل در حال اجرا هستند اظهار داشت: علاوه بر پروژه های سال جاری قفلهای امتداد راسته کوچه به فلسطین، ساختمان اصلی ترمینال و باند کند رو جاده تهران که از چندین سال قبل مورد بی توجهی قرار گرفته بود اجرا خواهند شد و همشهریان به زودی شاهد اتمام این پروژه ها خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز