خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

نبود اعتبار، اتمام پروژه‌های ورزشی را طولانی کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۶۳

تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور به ۳ هزار و ۸۷۰ مورد می‌رسد / این پروژه‌ها در دولت گذشته بدون رویه خاصی کلنگ‌زنی شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی با وضعیت اعتباری موجود بیش از ۴۰ سال طول می‌کشد، اما این موضوع نباید موجب بی‌توجهی به توسعه ورزش و سرمایه‌گذاری در این حوزه شود.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، ‌ محمود گودرزی دیروز در سفر به شهرستان مرند و در جمع منتخبان این شهرستان، افزود: ورزش عامل مهمی در ثبات امنیتی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود و مطالبات مردم و جوانان در این خصوص مطالبات به‌حقی است.

او تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور را ۳ هزار و ۸۷۰ پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها در دولت گذشته بدون رویه خاصی کلنگ‌زنی شده شده است.

گودرزی اتمام این پروژه‌ها را نیاز به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و گفت: با وضعیت اعتبارات موجود تحقق آن ۴۰ تا ۵۰ سال طول می‌‌کشد که امیدواریم با گشایش در مسایل اقتصادی بتوانیم قدری بر این مشکلات غلبه کنیم.

وزیر ورزش و جوانان، با بیان این که مسایل و مشکلات جوانان معمولا در حاشیه مسایل ورزشی قرار می‌گیرد، افزود: حل مشکلاتی نظیر مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان جز در سایه رفع رکود و تورم و حل مشکلات اقتصادی و تلاش شبانه‌روزی همه نهادهای مسوول قابل تحقق نیست.

او نگاه امیدوارانه به آینده کشور و حرکت بر مبنای تعقل و اندیشه را رویکرد دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال شرایطی است که جامعه در فضایی امن و آرام و با استفاده از خرد جمعی نخبگان و صاحب‌نظران به مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد.

لازم به ذکر است وزیر ورزش و جوانان روز شنبه ۱۷ آبان ماه در سفری یکروزه به استان آذربایجان شرقی در برنامه‌های مختلفی از جمله بازدید از استادیوم مراغه، افتتاح سالن ورجوی مراغه، بازدید از پروژه‌های عمرانی ورزشی عجبشیر، نشست با روساء و نوابین بانوان هیاتهای ورزشی، تشکل‌های مردم نهاد و نخبگان آذربایجان شرقی و بازدید از استادیوم ۵ هزار نفری مرند حضور یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز