خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

مرند در شاهراه ارتباطی ایران و اروپا قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۶۴

چهارخطه کردن محورهای مرند - جلفا و مرند - ایواوغلی را به طور جدی پیگیر هستیم. / علاوه بر این دو پروژه، احداثآزادراه تبریز - بازرگان نیز در حال طی مراحل اجرایی است که با تحقق آن مرند در شاهراه ارتباطی ایران و اروپا قرار می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی توسعه حمل و نقل و صادرات از جمله هسته‌های کلیدی توسعه شهرستان مرند خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده که عصر روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه مجتمع تجاری جواهر مرند، سخن می‌گفت اظهار داشت: در جهت استفاده از این ظرفیت، پروژه‌های چهاربانده کردن محورهای مرند - جلفا و مرند - ایواوغلی به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این دو پروژه، احداثآزادراه تبریز - بازرگان نیز در حال طی مراحل اجرایی است که با تحقق آن مرند در شاهراه ارتباطی ایران و اروپا قرار می‌گیرد.

جبارزاده با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان مرند، اظهار داشت: خوشبختانه مسوولان شهرستان در اجرای پروژه‌ها فعال هستند و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های نیمه‌تمام نیز به زودی آماده بهره‌برداری شوند.

وی همچنین با اشاره به نقش مردم مرند در عرصه‌های مختلف، گفت: از مردم مرند نیز همانند گذشته انتظار داریم دولت را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های خود همراهی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با حضور در بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری مرند، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این بیمارستان از تعدادی از بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه عیادت کرد.

وی در این بازدید همچنین ضمن گفت‌وگو با کادر درمانی بیمارستان، با توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جریان روند فعالیت این بیمارستان و طرح‌های توسعه آن قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز