خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در جمع مردم شهرستان مرند:

شهرستان‌های آذربایجان شرقی از مرکز استان اداره نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۶۵

سفرهای شهرستانی به منظور بررسی مسایل و مشکلات نقاط مختلف استان انجام می‌شود و هدف از این سفرها ایجاد فضایی امن و مساعد برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان است.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: بنا نداریم شهرستان‌ها را تنها از مرکز استان اداره کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنااز آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده که روز گذشته در سفری به مرند در جمع اقشار مختلف مردم این شهرستان سخن می‌گفت اظهار کرد: سفرهای شهرستانی به منظور بررسی مسایل و مشکلات نقاط مختلف استان انجام می‌شود و هدف از این سفرها ایجاد فضایی امن و مساعد برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان است.

وی با تاکید بر ارتباط تنگاتنگ مسوولان با مردم، خاطرنشان کرد: مسوولان استان بارها در شهرستان‌های مختلف حضور یافته‌اند و مشکلات را از نزدیک بررسی کرده‌اند و خوشبختانه مسوولان شهرستانی هم در رسیدگی به مشکلات مردم فعال هستند که در سایه این تلاش‌ها امروز شاهد آرامش و امنیت در سطح شهرستان‌های استان هستیم.

جبارزاده با اشاره به تصویب سند تدبیر توسعه شهرستان مرند، اظهار کرد: با تصویب این سند در کنار امور عادی و روزمره، حرکت ویژه‌ای برای حل مشکلات شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به کمبود آب شرب به عنوان یکی از مشکلات اساسی شهرستان مرند و پیش‌شرط توسعه این شهرستان، گفت: حل این مشکل از اولویت‌های سند تدبیر توسعه است که ان‌شاءالله با تامین اعتبار مورد نیاز و اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده شاهد رفع آن خواهیم بود.

جبارزاده ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با رویکرد حمل و نقل را از جمله هسته‌های کلیدی سند تدبیر توسعه شهرستان مرند عنوان کرد و گفت: قرار گرفتن در مسیر راهبردی حمل و نقل از ظرفیت‌های ویژه این شهرستان است که باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد و در صورت تحقق اهداف مورد نظر، مرند به قطب حمل و نقل استان تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سند تدبیر توسعه شهرستان مرند همچنین استفاده از قابلیت‌های معدنی و گردشگری این شهرستان در جهت افزایش درآمد و ایجاد اشتغال برای جوانان مورد توجه قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز