خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

فعلاً مشکل کمبود ساختمان آموزشی در شهر جدید سهند از بین رفته است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۵۰

در سنوات آتی ساخت حداقل ۱۰ ساختمان آموزشی در فاز‌های جدیدالاحداثشهر جدید سهند وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تأکید کرد احداثحداقل ۱۰ ساختمان آموزشی در فاز‌های جدیدالاحداثشهر جدید سهند در سنوات آتی ساخت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا پاشائی که در جلسه کمیته عمرانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با قدردانی از همکاری و هماهنگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در تاسیس مدارس در مناطق موردنیاز و گفت: با مدیریت جهادی و عزم ملی همکاران اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در شهر جدید سهند فعلاً مشکل کمبود ساختمان آموزشی از بین رفته ولی نیاز در سال‌های بعد وجود دارد که امیدواریم با همت این اداره کل و تقویت خیّرین مدرسه ساز و مدرسه یاران گرانقدر این مشکل برطرف شود.

وی در ادامه با تاکید بر اصلاح ساختار سیستم گرمایش در مدارس به بحثایمنی در مدارس اشاره کرد و گفت: همه ما باید با دقت کافی سیستم فعلی گرمایش مدارس را کنترل کنیم و در بهبود وضعیت و بهینه سازی و صرفه جویی مصرف سوخت حداکثر توان خویش را بکار ببریم.

لازم به ذکر است در جلسه کمیته عمران آموزش و پرورش استان پیرامون موارد مربوط به بند نون و بند سین از کلیات قانون بودجه سال۱۳۹۳ بررسی‌های لازم صورت گرفت و موارد مطروحه جهت ادامه فرایند به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز