خبرگزاری کار ایران

مهاجم تیم فوتبال گستر‌ش‌فولاد تبریز به تراکتورسازی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۵۳۵

بایرامی در نیم فصل راهی تراکتورسازی شد.

مهاجم تیم فوتبال گستر‌ش‌فولاد تبریز در نیم‌فصل راهی تراکتورسازی می شود.

به گزارش ایلنا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته میان مسئولان دو باشگاه گسترش‌فولاد تبریز و تراکتورسازی مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد در نیم‌فصل لیگ برتر در تراکتورسازی حضور می یابد.

بر همین اساس باشگاه تراکتورسازی هم دو یا سه بازیکن خود را در اختیار گسترش‌فولاد قرار می دهد تا به این ترتیب دو تیم در زمینه تبادل بازیکن با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: چون باشگاه تراکتورسازی به مهرداد بایرامی نیاز دارد ما این بازیکن را به آنها می‌دهیم.

فراز کمالوند در خصوص حضور مهرداد بایرامیدر تراکتورسازی تبریز گفت: من پیش از این هم اعلام کرده بودم برای تقویت تراکتورسازی که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است اگر بتوانم کمکی انجام دهم دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند که به بایرامی نیاز دارند و من هم این بازیکن که یکی از بازیکنان خوب و شاخص تیم ما است را در نیم فصل به تراکتورسازی می‌دهم و مسئولان این باشگاه هم اعلام کردند چون ما بازیکن خوب‌مان را به آنها می‌دهیم این باشگاه هم ۲-۳ بازیکنش را به ما می‌دهد تا ما هم بتوانیم از بازیکنان این تیم استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز