خبرگزاری کار ایران

بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضاء می کنند

کد خبر : ۲۲۲۵۶۳

افزایش همکاری بین بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی بررسی شد.

بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضاء می‌کنند
افزایش همکاری بین بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی بررسی شد.
در راستای افزایش تعامل بین بانک توسعه تعاون و شورای اسلامی آذربایجان شرقی مدیر شعب استان این بانک با رئیس این شورا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک گفت: در حال حاضر بانک توسعه تعاون با ۴۴۵ شعبه در کشور و ۲۷ شعبه و باجه درآذربایجان شرقی تمام خدمات سیستم بانکی کشور را ارایه می‌دهد.

غفور اصغر رضایی با تاکید بر این موضوع که بانک توسعه تعاون به دنبال اثر کیفی ارایه خدمات خود است، اذعان داشت: این بانک در ارایه خدمات خود بیش از آنکه به دنبال سودآوری کمی باشد تلاش دارد تا سطح کیفی نتایج ارایه خدمات مشهود شود.

وی تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در راستای شکوفایی اقتصاد، همچنین حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در طول مدت فعالیت بانک توسعه تعاون مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات الکترونیکی این بانک تاکید کرد: بانک توسعه تعاون از لحاظ ارایه خدمات الکترونیک یکی از بانک‌های پیشرو در کشور به شمار می‌رود که این امر در ارایه خدمات نوین بانکداری تاثیرگذار بوده است.

وی در ادامه بر توسعه خدمات اینترنتی بانک تاکید کرد و گفت: بانک توسعه تعاون به جای افزایش تعداد شعبه سیاست توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده است؛ با این وجود این بانک از جمله معدود بانک‌های کشور است که در تمام شهرستان‌های استان دارای شعبه می‌باشد.

رضایی در ادامه با اشاره به نقش کلیدی شورای اسلامی استان در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای مناطق مختلف برای همکاری و تعامل با این شورا اعلام آمادگی کرد.

افزایش نقش آفرینی بانک‌ها در توسعه استان آذربایجان شرقی

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به نقش کلیدی بانک‌ها در توسعه استان گفت: بانک توسعه تعاون با وجود اینکه بانکی جوان است ولی به دلیل فعالیت‌های چشمگیر توانسته اعتماد عمومی را با خود همراه کند.

احتشام حاجی‌پور با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی بانک‌ها در پروژه‌های توسعه استان اذعان داشت: بانک توسعه تعاون هم می‌تواند در پروژه‌های سرمایه گذاری استان که اثرات بی‌بدیلی در توسعه آذربایجان شرقی دارد مشارکت داشته باشد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه تاکید کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شورای اسلامی استان و بانک توسعه تعاون بی‌تردید در افزایش تعامل بین شورا‌ها و شهرداری‌ها با این بانک اثر می‌گذارد.

وی ابراز امیدواری کرد: بعد از انعقاد تفاهم نامه همکاری شاهد افزایش همکاری‌های دو جانبه بین شورا و بانک توسعه تعاون باشیم.

این گزارش می‌افزاید، در پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری مشترک تنظیم در آینده نزدیک به امضای دو طرف برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز