خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

وزارت کشور آمادگی حمایت از مراکز نگهداری معتادان را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۶۴

وزیر کشور از دو مرکز نگهداری معتادان در تبریز به صورت سرزده بازدید کرد.

وزیر کشور از آمادگی این وزارتخانه کشور برای حمایت از مراکز نگهداری معتادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که روز پنج شنبه، پس از شرکت در همایش دادستان‌های کشور در تبریز در یک برنامه پیش‌بینی‌نشده به همراه اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و امیری، قایم‌مقام وزیر کشور از مرکز اقامتی میان‌مدت بانوان " باغ فرشته " در منطقه باغ‌معروف تبریز بازدید می کرد گفت: شهرداری‌ها نیز طبق قانون موظف به حمایت از این مراکز هستند و باید وظیفه خود را انجام دهند.

وی در این بازدید ضمن حضور در قسمت‌های مختلف این مرکز، با تعدادی از مددجویان آن گفتگو و با توضیحات مدیران مرکز در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

رحمانی فضلی در این بازدید از مسووولان استان خواست از این مرکز حمایت کنند تا بتواند با تمام ظرفیت خود فعالیت کرده و معتادان بیشتری را برای بازپروری پذیرش کند.

مرکز اقامتی میان‌مدت بانوان " باغ فرشته " ظرفیت پذیرش یکصد مددجوی زن را دارد که در حال حاضر ۳۲ نفر در آن تحت درمان و بازپروری قرار دارند.

وزیر کشور همچنین از مراحل آماده‌سازی مرکز نگهداری و درمان معتادان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در تبریزبازدید کرد و با توضیحات اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و نصرتی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

وی از مسوولان استان خواست این مرکز را در فازهای مختلف آماده‌سازی کنند تا به تدریج زمینه پذیرش معتادان در آن فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز