خبرگزاری کار ایران

سرمربی تبریزی تیم ملی کبدی:

برای کسب مدال طلایی جهانی با هندوستان مبارزه خواهیم کرد

کد خبر : ۲۲۳۶۴۲

اردوی تیم ملی سرکل کبدی در شبستر آغازشد. / این اردو برای حضور در رقابتهای جهانی هندوستان برپا شده است.

اردوی تیم ملی سرکل کبدی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در شبستر آغاز شد.

به گزارش ایلنا دومین مرحله اردوی تیم ملی سرکل کبدی مران کشورمان با حضور ۲۵ ورزشکار در شبستر آغاز شده و تیم ملی برای حضور قدرتمند و کسب یکی از عناوین اولی و دومی تمرین و برنامه ریزی می کند.

سرمربی تبریزی تیم ملی کبدی کشورمان در خصوص این اردو گفت: هم قسم شده ایم مقام چهارمی جهان را به دومی جهان ارتقاء دهیم و برای کسب مدال طلایی با هندوستان مبارزه خواهیم کرد.

مجید بهرامی افزود: رقابتهای سرکل کبدی قهرمانی جهان ۹ الی ۲۳ آذرماه به میزبانی ایالت پنجان هند برگزار و ایران اسلامی با تیمهای هند قهرمان جهان، آمریکا، سریلانکا، آرژانتین، سریالئون و نیوزلند هم گروه است.

وی گفت: تیمهای هند و پاکستان حریفان اصلی ما هستند و سال گذشته تیم آمریکا را شکست داده ایم وامسال نیز مدعی صعود از گروه به عنوان تیم دوم و حتی اول هستیم و برای شکست دادن تیم هند مبارزه خواهیم کرد ولی قول شکست نمی دهیم.

بهرامی افزود: از پاکستان در رقابتهای جهانی سال گذشته با اختلاف کم شکست خوردیم ولی امسال با برنامه ریزی های مناب و اردوهای مختلف و متعدد و استراتژی مناسب و تکنیک های لازم تیم پاکستان را شکست خواهیم داد.

وی گفت: از آذربایجانشرقی ۸ بازیکن با ترکیب تیم ملی به این رقابتها اعزام خواهند شد و تنها مشکل سرکل کبدی آذربایجانشرقی نبود چمن تمرینی است که امید دارم به زودی این مشکل برطرف شود.

بهرامی تصریح کرد: پس از برگزاری موفق اولین اردوی تیم ملی در مراغه، دومین مرحله اردو در شبستر بمدت ۷ روز برگزار میشود و سپس به اردوی تهران میرود و سپس عازم هندوستان میشود.

اردوی تیم ملی سرکل کبدی تا ۲۷ ابان در شبستر برگزار می شود.

شایان ذکر است حسن دهقان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر سمت دبیر منطقه ۱ کبدی کشور را دارد.

منطقه ۱ کبدی کشور شامل استانهای آذربایجانغربی، اردبیل، گیلان، مازندان، کردستان و آذربایجانشرقی است و کبدی آذربایجانشرقی در رقابتهای لیگ برتر کبدی استاندارد و سرکل کبدی قهرمانی باشگاههای کشور عنوان قهرمانی را دارد.

کبدی آذربایجانشرقی در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی ۳ ورزشکار و ۱ مرد داشت که موفق به کسب مدال نقره تیمی شدند.

همچنین تیم سرکل کبدی ایران با ۸ ورزشکار ماه اینده برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان راهی هندوستان خواهد شد.

شهرستان شبستر در سال ۹۳ میزبان ۲ مرحله اردوی تیم ملی سرکل کبدی کشور بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز