خبرگزاری کار ایران

با تجلیل از نفرات برتر؛

سیزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۴۴

طی دو روز برگزاری، سیزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران در دانشگاه بیش از ۲۲۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر ارایه شد.

سیزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران، با شناخت نفرات برتر و برگزیده این رشته در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آیین اختتامیه این کنفرانس علی حسین زاده دلیر، دبیر این کنفرانس، مسعود منتظری نمین، رییس انجمن هیدرولیک ایران و حسین عزیزیان، عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان به سخنرانی پرداختند و در خاتمه از نفرات برتر این رشته تقدیر به عمل آمد.

در این کنفرانس از رساله جعفر یزدی به عنوان رساله برتر در مقطع دکتری و از پایان نامه های محمد اکبر آلاشتی و عیسی ابتهاج به عنوان پایان نامه برتر مقطع کارشناسی ارشد در رشته هیدرولیک تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم، از دانشجویان میر محمد بیرامی، پویا پی سخن و محمد یوسف مقدم که به ترتیب رتبه های اول تا سوم المپیاد انجمن هیدرولیک را کسب کرده بودند، تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوتان این حوزه از دیگر برنامه های این مراسم بود که در این راستا دکتر علی کشکولی، استاد بازنشسته دانشگاه شهید چمران اهواز، مهندس عبدالله اکبریان، استاد بازنشسته گروه مهندسی آب دانشگاه تبریز و از همسران مرحوم پروفسور علی اصغر موحد دانش، پدر علم هیدرولوژی ایران و مرحوم دکتر احمد لطفی صدیق، اساتید گروه مهندسی آب دانشگاه تبریز تقدیر شدند.

یادآور می شود: در ادامه این مراسم همچنین از اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته اجرایی و اعضای کمیته دانشجویی سیزدهمین کنفرانس انجمن هیدرولیک ایران تقدیر به عمل آمد.

بر اساس همین گزارش؛ سیزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران؛ از سوی گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز و با همکاری انجمن هیدرولیک ایران به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار شد.

طی دو روز برگزاری سیزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران در دانشگاه بیش از ۲۲۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوسترارایه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز