خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

امضاء تفاهم نامه با مس سونگون ورزقان برای ورزش منطقه حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۹۸

از ظرفیت مس سونگون برای افزایش توان ورزش منطقه باید استفاده کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: امضاء تفاهم نامه با مس سونگون ورزقان برای ورزش شهرستان حیاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در دیدار با فرماندار شهرستان ورزقان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت مس سونگون برای افزایش توان ورزش منطقه استفاده شود افزود: پیگیر تفاهم نامه مس سونگون هستیم تا با حمایتهای استاندار آذربایجانشرقی و فرماندار شهرستان ورزقان این امر محقق شود و شاهد درخشش ورزش شهرستان و توسعه ورزش همگانی باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ورزش شهرستان ورزقان توانایی و پتانسیل های بسیاری داشته و دارد و نیاز است با استعدادیابی که مهمترین مقوله و هدف ورزش استان است به دوران اوج خود بازگردد.

وی در خصوص سرانه فضای ورزشی شهرستان ورزقان گفت: سرانه فضای ورزشی ورزقان در حال حاضر با جمعیت ۵۰ هزار نفری ۸۲ صدم متر مربع است که از میانگین استانی و کشوری بالاتر است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی ادامه داد: ورزش شهرستان ورزقان ۳۳ هزار متر فضای روباز و ۴ هزار و ۳۸۰ متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده دارد و ۴۷ هزار متر مربع فضای وزرشی در حال ساخت دارد که پس از اتمام این پروژه ها سرانه فضای ورزشی به ۱ متر و ۸۲ صدم متر مربع خواهد رسید.

وی افزود: تکمیل استادیوم ورزقان شامل حصارکشی و سکوی تماشاگران و چمن مصنوعی به همراه اتمان ساخت سالن ورزش باستانی و پهلوانی از ضروریت های اداره کل ورزش و جوانان برای ورزش شهرستان ورزقان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز