خبرگزاری کار ایران

۶ باب کتابخانه راکد نواحی پنج گانه تبریز بازگشائی مجدد شدند

کد خبر : ۲۲۵۷۸۱

تعداد ۱۰ باب کتابخانه متمرکز در سال ۸۲ از طرف معاونت اجتماعی استانداری تاسیس شد و به نواحی پنجگانه تحویل داده شد که بنا به دلایلی تغییر کاربری داده و راکد مانده بودند.

طی مراسمی نمادین ۶ باب از کتابخانه های مستقر در مدارس آموزش و پرورش نواحی پنجگانه تبریز به دلایل تغییر کاربری بلا استفاده و راکد مانده بودند به همت مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز احیاء و در اختیار علاقمند به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا بر همین اساس طی مراسمی به مناسبت هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی با حضور شهرتی فرفرماندار تبریز، ناصری معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و روسای نواحی پنجگانه تبریز و سایر مسئولین، کتابخانه نفیس و ارزشمند آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز واقع در دبیرستان دخترانه شاهد باقرالعلوم(ع) گشایش یافت.

همزمان با این کتابخانه، پنج باب کتابخانه دیگر در سطح نواحی پنجگانه آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

گفتنی است تعداد ۱۰ باب کتابخانه متمرکز در سال ۸۲ از طرف معاونت اجتماعی استانداری تاسیس شد و به نواحی پنجگانه تحویل داده شد که بنا به دلایلی تغییر کاربری داده و راکد مانده بودند. که با تلاش و پیگیری جعفر پاشائی مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و مدیران آموزش و پرورش نواحی ۵ گانه، شش کتابخانه به صورت متمرکز در ۵ ناحیه آموزش و پرورش احیاء و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح ۴ کتابخانه متمرکز دیگردر سه ماهه آینده نزدیک اتفاق خواهدافتاد و جهت استفاده دانش آموزان در اختیار آنها قرار می گیرد.

کتابخانه دبیرستان شاهد باقرالعلوم که به صورت نمادین افتتاح شد دارای دو طبقه و هر طبقه با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع با دارا بودن ۳ هزار جلد کتاب و تعداد کافی میز و صندلی مطالعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز