خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

اهمال کاری در استخدام خانواده‌های شهدا در دولت گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۴۶

این کار موجب بروز مشکلاتی برای فرزندان خانواده‌های شهدا در آذربایجان شرقی شده بود، اما با پیگیری‌های انجام یافته اخیرا مشکل ۱۱۱ نفر از فرزندان شهید که در آزمون‌های استخدامی پذیرفته شده بودند رفع شد.

مشکلات اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در نشستی با حضور معاون امور تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این نشست بحثاشتغال فرزندان شهید و ایثارگر را یک مشکل کشوری دانست و گفت: رفع این مشکل عزم جدی همه مسوولان را می‌طلبد و لازم است که با تاکید مدیران ارشد دولت در اولویت کاری دستگاه‌ها قرار گیرد.

سعید شبستری خیابانی با اشاره به تخطی از سهمیه‌های استخدامی در دولت گذشته، گفت: این کار موجب بروز مشکلاتی برای خانواده‌های شهدا شده بود، اما با پیگیری‌های انجام یافته اخیرا مشکل ۱۱۱ نفر از فرزندان شهید که در آزمون‌های استخدامی پذیرفته شده بودند رفع شده و امیدواریم مشکل بقیه نیز به زودی حل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که آرامش حاکم بر کشور ثمره خون شهیدان است، گفت: مدیریت ارشد و تمام مسوولان استان خدمت به خانواده‌های شهدا را وظیفه خود می‌دانند.

سعید شبستری با اشاره به دیدارهای مستمر استاندار و مدیران استان با خانواده‌های شهدا، خاطرنشان کرد: اولویت کاری ما رسیدگی به وضعیت این خانواده‌هاست و این کار را نه به عنوان وظیفه اداری بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی انجام می‌دهیم.

مهرآسا، مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: سهمیه استخدامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان در سال‌های ۹۱ و ۹۲،۴۷۱ نفر بود که شرایط استخدام ۱۱۱ نفر از آنان اخیرا فراهم شده است.
روحی، مدیرکل اداری و مالی استانداری نیز با بیان این که سیستم اداری به تنهایی پاسخگوی اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر نیست، افزود: بنیاد شهید می‌تواند از طریق هولدینگ‌های اقتصادی نسبت به جذب این عزیزان اقدام کند.

تخطی از سهمیه‌های استخدامی در دولت گذشته برای استخدام خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشکل ایجاد کرد

این کار موجب بروز مشکلاتی برای خانواده‌های شهدا در آذربایجان شرقی شده بود، اما با پیگیری‌های انجام یافته اخیرا مشکل ۱۱۱ نفر از فرزندان شهید که در آزمون‌های استخدامی پذیرفته شده بودند رفع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز