خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ میلیون ریال کتاب به کتابخانه‌های عمومی هریس اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۱۴

این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در این شهرستان و بویژه حمایت و تقویت مراکز علمی، فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی صورت گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هریس گفت: با موافقت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی هریس ۱۰۰ میلیون ریال کتاب به مناسبت هفته کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان هریس اهداء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین ممی زاده با بیان اینکه این کتابها در موضوعات متنوع بوده و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هریس مسئول توزیع آن است افزود: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در این شهرستان و بویژه حمایت و تقویت مراکز علمی، فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی صورت گرفته است.

ممی زاده هفته کتاب را فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مقوله مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه دانست و افزود: افزایش مطالعه اگاهی و دانش مردم را به همراه دارد و جامعه ای که اهل مطالعه و کتاب باشد جامعه فرهیخته و توسعه یافته می باشد و در برابر تهاجمات فرهنگی و مشکلات اجتماعی آسیب ناپذیر خواه بود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هریس ۶ کتابخانه فعال دارد و یک کتابخانه نیز در حال احداثمی باشد.

از ۶ کتابخانه فعال ۴ کتابخانه در مناطق شهری و ۲ کتابخانه در مناطق روستایی مستقر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز