خبرگزاری کار ایران

ابتکار منطقه ۶ شهرداری تبریز در برگزاری ورزش صبحگاهی عمومی

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۷۹

نشاط اجتماعی موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود.

در اقدامی ابتکاری، شهرداری منطقه ۶ تبریز با هدف ایجاد نشاط اجتماعی میزبان ورزش صبحگاهی عمومی با حضور پرسنل و شهروندان سطح حوزه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهردار منطفه ۶ تبریز، کسب بالاترین رضایتمندی ارباب رجوع و شهروندان را در گرو تزریق روحیه سالم، بشاش و شادابی جسمی و روحی کارمندان دانست.

فرهاد روشنی، با تاکید بر ضرورت حفظ سلامت جسمی و روحی همکاران و کارمندان اداری گفت: بر این اساس، مراسم ورزش صبحگاهی بصورت عمومی روزهای پنجشنبه هر هفته در محوطه این مجموعه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و سلامتی افراد جامعه ضرورت اصلی بنیانگذاری جامعه انسانی و تربیت فرزندان سالم است و بر این اساس در راستای حفظ روحیه شادی و نشاط در میان همکاران و فضای کاری اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی نمودیم.

روشنی افزود: ایجاد فضای دوستانه و صمیمی در محیط کار ضمن ارتقای رضایت شغلی، رضایت ارباب رجوع و همدلی و صداقت بین همکاران، موجب افزایش کیفیت کار نیز خواهد شد.

شهردار منطقه ۶ تبریز، با اشاره به استقبال بالای پرسنل منطقه از این طرح گفت: خوشبختانه همکاران ما همکاری و حضور پررنگی در برگزاری این برنامه داشتند، اما امیدواریم از هفته های آتی شاهد حضور حداکثری مردم و ساکنان سطح حوزه باشیم.

روشنی تاکید کرد: پرسنل شهرداری منطقه ۶ تاکنون در حوزه های مختلف مدیریت شهری بخصوص در مباحثفرهنگی و ورزشی حضور موثر و چشمگیری داشته اند لذا با ادامه این روند و تزریق روحیه نشاط و شادی در فضای کاری و اداری خواهیم توانست سایر خدمات لازم را با حداکثر کیفیت و رضایت مخاطب به شهروندان عزیز ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با فرهنگسازی مناسب در سطح شهر روزی شاهد حضور تمامی مردم در ورزشهای همگانی و برگزاری رشته های مختلف در مناطق و محلات مختلف کهن شهر تبریز باشیم.

مراسم ورزش صبحگاهی پرسنل شهرداری منطقه ۶ و ساکنان شمالغرب تبریز بصورت هفتگی روزهای پنج شنبه ساعت ۷ صبح با حضور ورزشکاران رشته های مختلف و تجلیل از پیشکسوتان در محوطه حیاط این مجموعه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز