خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز:

هواداران ماشین سازی قدردان اقدامات شهردار و شورای شهر تبریز هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۵۸

صادق نجفی شهردار تبریز در هر مقام و منصبی که قرار گرفته است همواره توجه خاص و ویژه ای به ورزش داشته است و ورود به مقوله ماشین سازی تبریز و احیا قدیمی ترین باشگاه شمالغرب کشور نیز در همین راستا تلقی می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: حضور شهردار کلانشهر تبریز و رئیس و سخنگوی شورا در بازی تیم ماشین سازی مایه خوشحالی و مسرت هواداران ماشین سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی اکبرزاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور شهردار تبریز در مسابقه این تیم در باغشمال اظهار داشت: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوشفکر و ورزشدوستمان توجه و علاقه ویژه ای به ورزش و سلامت شهروندان و همچنین باشگاه قدیمی و پرهوادار ماشین سازی دارند.

وی گفت: صادق نجقی در هر مقام و منصبی که قرار گرفته است همواره توجه خاص و ویژه ای به ورزش داشته است و ورود به مقوله ماشین سازی تبریز و احیا قدیمی ترین باشگاه شمالغرب کشور نیز در همین راستا تلقی می شود.

وی با اشاره به رضایت شهروندان و فوتبال دوستان از اقدامات شهردار واعضای شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: شهردار تبریز بارها و بارها بر لزوم توجه به کشف و توجه به استعدادهای بومی در ورزش بخصوص ورزش فوتبال توجه دارند و این تاکید شهردار بر مقوله توجه به بازیکنان بومی باعثامیدواری خانواده فوتبال شهرمان شده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به بازی هفته گذشته ماشین سازی در برابر شاهین کیش اظهار داشت: تیم ماشین سازی تبریز برای حضور موفق در ادامه لیگ به تقویت نیاز دارد و در این راستا در نیم فصل ۳ الی ۵ بازیکن باید به تیم جذب نماییم.

وی با اشاره به درخواست خود از شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر افزایش بودجه باشگاه در سال جاری گفت: به دکتر نجفی گفتم برای موفقیت در لیگ باید چند بازیکن به تیم اضافه شود و برای این موضوع نیاز به افزایش بودجه سال جاری باشگاه داریم که وی نیز در این خصوص قول مساعد داد.

وی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز آگاهی و شناخت بسیار خوبی به مقولات ورزشی دارند و از این رو نگاه بسیار عالمانه و آگاهانه ای به مقوله سلامتی و ورزش دارند که ثمرات آن در سالیان آینده پدیدار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پایان گفت: در حال حاضر باشگاه ماشین سازی تبریز با تشکیل تیم امید و تیم نوین به دنبال شناسایی و بکارگیری استعدادهای بومی فوتبال در قالب این دو تیم نیز می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز