خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی:

مدیریت جهادی، جوهره وجودی جهادگران آذربایجان شرقی در جنگ تحمیلی بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۵۴

جلسه کانون سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی برگزار شد.

مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی گفت: مدیریت جهادی اصلی‌ترین گوهر و جوهره وجودی جهادگران و فعالان عرصه جهاد سازندگی آذربایجان شرقی در جنگ تحمیلی بود.

به گزارش ایلنا حاج حسین مردانلو امروز در جلسه کانون سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی که درمحل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد با اشاره به نقش بنیادی ستاد پشتیبانی جنگ ومهندسی رزمی ۵۷ فجر جهادسازندگی آذربایجان شرقی درهشت سال دفاع مقدس افزود: مدیریت جهادی اصلی‌ترین گوهر و جوهره وجودی جهادگران و فعالان عرصه جهاد سازندگی آذربایجان شرقی درجنگ تحمیلی بود.

مشاور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در امور ایثارگران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی آذربایجان شرقی با حضور فعال و چشمگیر خود قبل از حضور رزمندگان بستر آغاز عملیات‌ها را فراهم می‌کرد ادامه داد: امروز نیز بجای جنگ تحمیلی در عرصه جهاد اقتصادی و جنگ نرم دشمنان همچون گذشته با اراده‌ای راسخ و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در این راه قدم گذاشته و تلاش می کنیم به سوی اهداف متعالی نظام اسلامی حرکت کنیم.

مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم استفاده از تجارب مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس ادامه داد: همبستگی و همدلی بارزترین ویژگی جهادگران در دوران دفاع مقدس بوده که با توجه به شرایط کنونی رعایت و التزام به این مهم بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه نقش جهاد، جهادگران و سنگرسازان بی سنگر را در پیروزی جبهه‌های حق علیه باطل نمی‌توان نادیده گرفت ادامه داد: چرا که آنان همپای دیگر رزمندگان دفاع کردند تا ایران اسلامی در مقابل نظام کفر به پیروزی برسد.

مردانلو اعزام بیش از ۳۷ هزار نفر نیروی فنی و مهندسی، احداث۷ هزارو ۲۸۰ کیلومتر جاده، ۳۶۰ مورد پایگاه پدافندی، ۳ هزار و ۵۰۰ مورد انواع سنگر، ۵ هزارکیلومتر خاکریز درحین عملیات ها، ۱۱مورد سایت موشک زمین به زمین را از جمله اقدامات سنگرسازان بی سنگر و تیپ پشتیبانی ومهندسی رزمی جنگ۵۷ فجرجهادسازندگی عنوان نموده و گفت: جهادگران این استان با تقدیم ۱۱۹شهید، ۲۳۹ نفر مجروح، ۳۴۰ جانباز و ۵۱ آزاده، بخشی از دین خویش در راه دفاع از مرزهای کشور و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را به پیشگاه امام عصر(عج) ادا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز