خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

نقش تاثیر گذار بانوان در برنامه‌های آمموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۸۲

دومین دیدار مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی با بانوان فرهنگی شاغل در این اداره کل در محل اردوگاه الغدیر برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تأکید کرد: حضور بانوان فرهنگی در تصمیم گیری وتصمیم سازی ها منجر به اقدامات فوق العاده در آموزش و پرورش می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی امروز در دومین دیدار با بانوان فرهنگی شاغل در اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی که در محل اردوگاه الغدیر برگزار شد. گفت: در متون اسلامی و آموزه های اعتقادی ما، زنان هم پای مردان حرکت کرده اند که نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شد و شکوه و ایثار مردانی که از دامن زنان برخاسته بودند باعثحفظ کیان اسلامی و برافراشته ماندن پرچم انقلاب شد.

وی با اشاره به آمار زیاد پرسنل خانم در آموزش و پرورش نسبت به مردان افزود: طیف گسترده مخاطب برای تصمیم و اقدام در نظام تعلیم و تربیت خواهران هستند و نباید از نکته نظراتشان در فرآیند تصمیم سازی و پیشرفت غافل بود. پاشایی تصریح کرد: انسان و مخصوصا بانوان طوری آفریده شده اند که اگر آتش جانشان شعله ور شود تمام غیر ممکن ها را از میان خواهند برد و این نکته مهمی است که فقط به نظر تعداد محدودی از آقایان اکتفا نشود و بانوان نیز باید در نظام تعلیم و تربیت خودی نشان دهند.

وی تأکید کرد: باید نقش آفرینی در حال را به تاخیر نیاندازیم و تغییر را باید از امروز شروع کنیم و افق های روشن را رقم بزنیم که دین ما با بالاترین مضامین و بلندترین مفاهیم به آن تاکید کرده است.

پاشایی با بیان اینکه گاهی نارسایی ها و کمبود ها توفیقی است تا به نقاط ضعف و اشتباهایمان پی ببریم افزود: در این مواقع باید خوب برنامه ریزی کنیم و با اراده، ایمان و تلاش بتوانیم در تعلیم و تربیت فرزندان آینده کشور قدم مثبتی برداشته باشیم.

پاشایی از بانوان فرهنگی استان یاری رسانی در حوزه منابع انسانی و دانش اموزی، انتقادات و پیشنهادات سازنده و شناخت و برنامه ریزی برای حل مشکلات را خواستار شد.

در این دیدار بانوان فرهنگی شاغل در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با مدیرکل مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز