خبرگزاری کار ایران

در ادامه سفرهای شهرستانی

استاندار آذربایجان شرقی وارد شهرستان میانه شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۸۹

شرکت در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه و دیدار با منتخبین این شهرستان از برنامه‌های استاندار در این سفر خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز شنبه در سفری یک‌روزه وارد شهرستان میانه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در بدو ورود به میانه با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

بر پایه این گزارش شرکت در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه و دیدار با منتخبین این شهرستان از برنامه‌های استاندار در این سفر خواهد بود.

وی از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان نیز بازدید خواهد کرد.

معاونان استاندار و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز جبارزاده را در این سفر همراهی می‌کنند.

شهرستان میانه با وسعت ۵۵۹۵ کیلومتر مربع بزرگترین شهرستان استان آذربایجان شرقی است که در جنوب شرقی این استان واقع شده و فاصله مرکز آن، شهر میانه با تبریز ۱۶۵ کیلومتر است.

جمعیت شهرستان میانه براساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۰، در حدود ۱۸۵ هزار و ۸۰۶ نفر و جمعیت مرکز این شهرستان ۹۵ هزار و ۵۰۵ نفر برآورد شده است.

این شهرستان طبق آخرین تقسیمات کشوری دارای چهار بخش به نام‌های مرکزی، ترکمانچای، کندوان و کاغذکنان، پنج نقطه شهری به نام‌های میانه، ترکمانچای، ترک و آق‌کند و ۳۹۶ آبادی می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز