خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهردار تبریز:

تخلیه نخاله‌های ساختمانی در تبریز ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۳۲

با توجه به حجم تخریب و ساخت و سازهای مختلف در شهر، تخلیه نخاله‌های ساختمانی، موضوعی است که متاسفانه در قسمت‌های مختلف شهر به چشم می‌خورد.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز از ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی در تبریز خبر داد.

محمدرضا قربانیان امروز به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به حجم تخریب و ساخت و سازهای مختلف در شهر، تخلیه نخاله‌های ساختمانی، موضوعی است که متاسفانه در قسمت‌های مختلف شهر به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: حجم نخاله‌های ساختمانی، علاوه بر ایجاد مناظر نازیبا در حاشیه اتوبان‌ها و حتی خیابان ها، می‌تواند یک موضوع خطرآفرین نیز باشد؛ این در صورتی است که هدایت اصولی این مواد، در روند بازیافت و تولید مواد ساختمانی نیز موثر خواهد بود.

قربانیان افزود: برای رفع این معضل، با هماهنگی معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، چهار مرکز تخلیه نخاله در شهر پیش بینی شده و به زودی، تحویل سازمان مدیریت پسمان‌های شهرداری تبریز خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز موضوع نخاله را از مهم‌ترین معضلات حوزه خدمات شهری عنوان کرد و افزود: در قانون مصوب پسماندها، جرایم بازدارنده‌ای برای پیشگیری از این موضوع، در نظر گرفته شده است، اما سعی داریم، با تعامل و اطلاع‌رسانی‌های لازم، حل‌و‌فصل ریشه‌ای این معضل را در دستور کار قرار دهیم.

به گفته وی در یک ماه اخیر ۲۲۰ مورد نخاله ساختمانی بلاصاحب از سطح شهر تبریز جمع آوری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز