خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش

گنجینه عرفان شهدا نیروی دریایی ارتش در تبریز رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۶۲

این گنجینه نفیس شامل ماکت آهنی ناوشکن جماران بوده و در طول ۷ متر توسط نیروی دریایی ارتش طراحی و اجرا شده و همچنین توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در تقاطع خیابان ارتش نصب شد.

از گنجینه عرفان شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در استان آذربایجان شرقی، با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، اسماعیل چمنی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و تنی چند از فرماندهان ارشد نظامی شمالغرب کشور، از گنجینه عرفان شهدا معزز نیروی دریایی ارتش در شهر تبریز رونمایی شد.

بر پایه این گزارش، این گنجینه نفیس شامل ماکت آهنی ناوشکن جماران بوده و در طول ۷ متر توسط نیروی دریایی ارتش طراحی و اجرا شده و از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در تقاطع خیابان ارتش نصب شد.

در حاشیه این اثر، یادبود ۲۳ تن از شهدای تبریزی الاصل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز به منظور معرفی و تبیین جانفشانی‌های شهدای تبریزی نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.

گفتنی است همایش تبیین اهداف راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهری و جمعی از فرماندهان نظامی در تالار وحدت دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز