خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

ورزش آذربایجان شرقی به دوران طلایی خود برمی گردد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۷۶

تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی بسیجی و خانواده شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: وررش استان پس از طی مسیری پرفراز و نشیب، در حال بازگشت به دوران طلایی خود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان عصر روز سه شنبه در آئین تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی بسیجی و خانواده شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در تبریز افزود: کسب رتبه اول کشور در سال ۹۲ و گرفتن ۸۰۳۱ امتیاز در ۱۱ شاخص و همچنین نشان های بازی های آسیایی و پارآسیایی اینچئون کره جنوبی نشان از تعالی و رشد ورزش استان دارد و برنامه ریزی راهبردی ۴ ساله موجب شد تا آذربایجانشرقی به حق خود در ورزش کشور دست یابد.

وی با اشاره به حمایت های مسئولانی استانی از ورزش افزود: همواره تاکید کرده ایم که ظرفیت ورزش آذربایجانشرقی بسیار بالاست و شان و مقام و منزلت ورزش استان قرار گرفتن در بین ۳ استان برتر کشور است که با تلاش همه ارگانها و نهادها ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در کشور به مقام نخست رسید و این نشان دهنده حرکت سیستماتیک و مدون و برنامه ریزی شده به همراه ورود علم ورزش با رویکرد فرهنگی است.

اسبقیان یکی از سیاست های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی را حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۱۶ عنوان کرد و افزود: ادامه استمرار این موفقیت در حوزه ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی، استانی که همواره در سطح اول کشور حضور داشته است به همت و تلاش مضاعف نیاز دارد و برنامه راهبردی و سیاست اجرایی آن را در برنامه ۵ ساله توسعه راهبردی ورزش استان پیش بینی شده است و در تمامی حوزه ها خصوصا استعدادیابی تلاش و کوشش خود را ادامه خواهیم داد.

. وی در بخش دیگری از سخنان خود شهدا را قهرمانان واقعی دانست و گفت: قهرمانان واقعی، شهدا انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی و سردار مهدی باکری فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا و محافظان حرم زینبی و سردار سلیمانی هستند.

افزود: شهدا نیز قهرمانان واقعی ما هستند و بازماندگان شهدا، اسوه های صبر و شکیبایی و عشق به میهن هستند و نباید فراموش کنیم که هرچه داریم بواسطه خون شهدا و سختی های بی مثال خانواده های آنها است.

وی ادامه داد: احیای ارزش‌های انقلاب در برهه حساسی که دشمن کمین کرده در فرهنگ، نقشه فریب جوانان و دوری آنان از ارزش‌های اسلامی و الهی را در سر می‌پروراند، ضروری است.

اسبقیان تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان را وظیفه‌ای همگانی دانست و تاکید کرد: جوانان با الگوگیری از شهدا و اهداف مقدس آنان می‌توانند راه را از بیراهه تشخیص داده و موجب عزت و افتخار جامعه شوند.

آئین تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی بسیجی و خانواده شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی در تبریز توسط سازمان بسیج ورزشکاران سپاه عاشورا با حضور سردار داوود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، دکتر نجفی شهردار و دکتر دبیری رییس شورای اسلامی کلان شهر تبریز برگزار شد.

در این آیین باشکوه و در فضای معنوی خانواده شهدای ورزشکار استان و قهرمانان بسیجی عرصه های ملی و بین المللی و آسیایی تجلیل شد.

در این مراسم معنوی از خسرو سلیمی نیا و علی کشفیا جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و روسا ی هیاتهای ورزشی نابینایان و جانبازان و معلولین، علی صداقت جانباز جنگ تحمیلی و عضو تیم بسکتبال باویلچر استان، سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، روسای هیاتهای ورزشی و قهرمانان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز