خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز:

طرح جامع مبلمان شهری، در تبریز اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۸۵

با اجرای این طرح گامی بزرگ در حذف آشفتگی های بصری در سطح شهر تبرز بر داشته خواهد شد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز از اجرای طرح جامع مبلمان شهری در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر امجدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح گامی بزرگ در حذف آشفتگیهای بصری در سطح شهر برخواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تراکم فضاهای شهری موضوعی است که می‌تواند موجب پدید آمدن برخی نازیبایی بصری در سطح شهر باشد.

امجد حذف این نازیبایی ها را منوط به اجرای طرح های کارشناسی شده و دقیق دانست و گفت: به این منظور، طرح جامع مبلمان شهری که با مشاوره کارشناسان و اساتید برجسته فن طراحی شده به عنوان گام نخست در این حوزه اجرا و زمینه ساز گام های بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به بخشهای موجود در طرح جامع مبلمان شهری مانند کیوسکها، سطلهای زباله، تابلوها و نمای ساختمان اضافه کرد: در این خصوصبا شرکت های مربوطه مکاتباتی صورت گرفته و با پیگیری مکرر سازمان به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

امجد خاطرنشان کرد: تا تهیه طرح جامع مبلمان شهری، اجرای برخی طرحهای موقتی برای حذف زواید بصری در مسیرهای اصلی از جمله مسیر هتل مرمر تا راه آهن، مسیر آزادی، ۱۷ شهریور، مورد توجه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز