خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران اجرایی استان؛

مشکلات بخش خسروشاه از توابع تبریز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۷۱

نزدیکی به تبریز یکی از ویژگی‌های خسروشاه به شمار میرود که اگرچه در مواردی باعثخیر و برکت برای این شهر شده، اما گاهی نیز مشکلات بزرگ تبریز این بخش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. / در یک سال گذشته به اندازه چند سال در بخش خسروشاه کار شده است.

مشکلات بخش خسروشاه از توابع شهرستان تبریز در سفر استاندار آذربایجان شرقی به این بخش با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا استاندار آذربایجان شرقی، عصر جمعه در جلسه شورای اداری بخش خسروشاه، بر جدیت مسوولان در پیگیری مسایل این بخش تاکید کرد و گفت: نزدیکی به تبریز یکی از ویژگی‌های خسروشاه به شمار میرود که اگرچه در مواردی باعثخیر و برکت برای این شهر شده، اما گاهی نیز مشکلات بزرگ تبریز این بخش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

اسماعیل جبارزاده با بیان این که خسروشاه از بخش‌های پرجمعیت استان است، از مدیران اجرایی حاضر در این نشست خواست اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات این بخش داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: علی‌رغم محدودیت منابع دولتی در یک سال گذشته به اندازه چند سال در بخش خسروشاه کار شده و حل مشکلات این بخش جزو اولویت‌های مدیریت استان است.

محمدصادق پورمهدی خاطرنشان کرد: با وجود ممنوعیت توسعه صنایع در محدوده شهرستان تبریز، به خاطر پیشرفت و رونق اقتصادی بخش خسروشاه به کارخانه شیشه آذر در محدوده این بخش مجوز توسعه صادر شده است.

وی همچنین از آماده بودن مقدمات آبرسانی به شهرک صنعتی آخولا خبر داد و گفت: ۱۲۰ قطعه زمین در این شهرک آماده واگذاری بوده و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرک آماده جذب سرمایه‌گذاری است.

بخشدار خسروشاه نیز تامین سه میلیارد ریال اعتبار برای فاضلاب مسکن مهر، آغاز احداثپل غیرهمسطح ورودی خسروشاه، ‌انعقاد قرارداد احداثساختمان مرکز بهداشت، اختصاص ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای مدارس شبانه‌روزی و پیگیری ایجاد مسیر تاکسیرانی تبریز - خسروشاه را از جمله اقدامات انجام گرفته در این بخش در یک سال اخیر ذکر کرد.

الهیاری همچنین نامناسب بودن راه‌های روستایی، آلودگی نیروگاه حرارتی تبریز، حجم ترافیک بالای مسیر تبریز - آذرشهر، طولانی شدن اجرای طرح‌های هادی شهری و روستایی و نبود نمایندگی برخی ادارات در بخش خسروشاه را از جمله مشکلات این بخش اعلام کرد و حل آنها را خواستار شد.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران اجرایی در خصوص مشکلات مطرح شده و مسایل مهم بخش خسروشاه و اقدامات انجام گرفته برای رفع این مشکلات توضیحات لازم را ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز