خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

دومین همایش وقف و رسانه در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۷۴

در این آیین خبر، گزارش، عکس و تیتر برگزیده در حوزه وقف ورسانه تجلیل خواهد شد، همچنین فعالان عرصه وقف و رسانه تقدیر می شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری دومین همایش وقف و رسانه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: دومین همایش وقف ورسانه به همت روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای دولتی سوم دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره با اهداف برگزاری این همایش افزود: تاکید و توجه به جایگاه ویژه وقف در رسانه‌ها، تبیین ضرورت افزایش تعامل بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و رسانه‌های جمعی و معرفی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای در حوزه وقف و بقاع متبرکه در بخش‌های صدا، سیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها ازمهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این همایش در راستای ایجاد زمینه و آمادگی لازم در رسانه‌های استان جهت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف برگزار می‌شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت احیای سنت وقف در جامعه خاطر نشان کرد: احیای این سنت حسنه و تغییر و تحول در نگاه جامعه به وقف بدون تلاش و همکاری جامعه رسانه‌ای امکانپذیر نیست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: در این آیین خبر، گزارش، عکس و تیتر برگزیده در حوزه وقف ورسانه تجلیل خواهد شد، همچنین فعالان عرصه وقف و رسانه تقدیر می‌شوند.

حجت السلام حسینی از تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی، روزنامه نگاران، خبرنگاران و فعالان مطبوعات برای شرکت در این همایش دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز