خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۴ تبریز:

احداثضلع غربی باند کندروی بلوار آذربایجان تبریز با سرعت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۳۳

با اتمام عملیات اجرایی ضلع غربی این مسیر ضمن رفع مشکل ترافیکی، روانسازی حمل و نقل در این بخش از مسیر به وجود خواهد آمد.

شهردار منطقه چهار تبریز از ادامه احداثضلع غربی باند کندروی بلوار آذربایجان و همچنین اتمام عملیات احداثو آسفالت ریزی پل باند کندرو محور شرقی جاده سنتو توسط این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قادر امامی امروز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی احداثضلع غربی باند کندرو بلوار آذربایجان حد فاصل پل سرداران فاتح تا میدان آذربایجان با شتاب ادامه داشته و بزودی شاهد بهره برداری این پروژه خواهیم بود.

وی در خصوص مشخصات این پروژه اظهار داشت: طول این مسیر یک کیلومتر و عرض آن ۹ متر با دارا بودن عرض پیاده رو ۵ متر می باشد که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امامی اظهار با یادآوری این که با افتتاح و بهره برداری ضلع شرقی این مسیر در شهریور ماه سال جاری شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل در امر تردد وسایل نقیله بودیم اظهار امیدواری کرد، با اتمام عملیات اجرایی ضلع غربی این مسیر مشکل ترافیکی و روانسازی حمل و نقل در این بخش از مسیر نیز باشیم.

شهردار منطقه چهار تبریز همچنین از اتمام عملیات احداثو آسفالت ریزی پل باند کندروی محور شرقی جاده سنتو خبر داد و افزود: عملیات احداثآسفالت ریزی پل باند کندرو محور شرقی جاده سنتو بر روی رودخانه آجی چای به همت شهرداری منطقه ۴ تبریز پایان یافت.

وی با اشاره به مشخصات فنی این پل اظهار داشت: طول این پل ۱۵۰ متر و عرض آن ۱۲/۵ متر است که دارای ۵ دهنه بوده و برای احداثآن ۹۰۰ تن میلگرد و ۴۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۴ تبریز افزود: عملیات احداثپل در محور شرقی جاده سنتو با آسفالت ریزی که طی چند روز اخیر انجام یافته عملا " به پایان رسیده و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی ساماندهی اطراف پل در دست اقدام است و امیدواریم به حول و قوه الهی در بهمن ماه سال جاری شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی هدف از احداثاین پل را تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و سهولت دسترسی در مسیر ترانزیتی جاده سنتو عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز