خبرگزاری کار ایران

همایش بزرگ ایست آب نیست بهمن ماه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۹۵

این همایش پنجم بهمن ماه با حضور تشکل‌های دانش آموزی مدارس به تعداد ۸۰۰ نفر از دانش آموزان و شرکت مدیران ارشد استان برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزان استان آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بزرگ استانی ایست آب نیست در محل تالار معلم تبریز به منظور اجرای پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ناصر مقدم هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ سازی، استفاده بهینه آب ونحوه نگهداری آن در استان عنوان کرد و گفت: این همایش پنجم بهمن ماه با حضور تشکل‌های دانش آموزی مدارس به تعداد ۸۰۰ نفر از دانش آموزان و شرکت مدیران ارشد استان برگزار خواهد شد.

مقدم با اشاره به اولویت مهم مساله آب اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش با داشتن دانش آموزان، دارای ظرفیت خوبی است که می‌تواند این فرهنگ سازی را به نحواحسن انجام دهدو در ضمن با تجربه ثابت شده است در زمینهٔ فرهنگ سازی ومسایل اموراجتماعی، اگر استانی موفق وپیشتاز است همکاری وهماهنگی مستقیم وغیر مستقیم با اداره آموزش و پرورش داشته وبه این باور اعتقاد دارد.

مدیردانش آموزی استان با اشاره به اجرای همایش هادر زمینه استفاده بهینه از آب و پرسش مهر ریاست جمهوری تصریح کرد: همایش‌ها در هر منطقه استان جهت اجرای عملی پرسش مهر ریاست جمهوری دربین دانش آموزان وفرهنگیان درطول دی ماه ۱۳۹۳ برگزارمی شود.

همین گزارش حاکی است در همین راستا کار‌شناسان آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در سطح مدارس شهرستان تبریز حضور یافتند و برای دانش آموزان از آب گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز