خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

برنامه ریزی برای توسعه ورزش مرکز بین المللی معارف اسلامی ولی عصر تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۲۵

ایجاد انگیزه، ایجاد نشاط و شادابی و افزایش توان جسمانی و روانی طلاب در این راستا مد نظر بوده و در چندین مورد می‌توانیم برای توسعه ورزش در این مرکز دینی بین المللی اقدامات چندی انجام دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برای بررسی وضعیت ورزشی و توسعه ورزش برای طلاب دینی از مرکز بین المللی معارف اسلامی ولی عصر تبریز جامعه المصطفی العالیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در این بازدید که عصر دیروز به همراه معاون امور ورزشی و رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی صورت گرفت از ساختمان مرکزی و بخشهای ورزشی این مرکز بازدید کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی اسبقیان در این بازدید در دیدار با حجه الاسلام طباطبایی معاون فرهنگی و تربیتی این مرکز گفت: خداوند را شاکریم که این توفیق را یافتیم در این مرکز که اقدامات ارزشمندی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در توسعه دین مبین اسلام در منطقه با توجه به شرایط و حساسیت آن انجام می‌پذیرد برای توسعه ورزش در بین طلاب این مرکز برنامه ریزی و هدایت نماییم و در این راستا از ارگان‌ها و نهادهای دیگر استانی نیز کمک خواهیم گرفت.

اسبقیان افزود: ایجاد انگیزه، ایجاد نشاط و شادابی و افزایش توان جسمانی و روانی طلاب در این راستا مد نظر بوده و در چندین مورد می‌توانیم برای توسعه ورزش در این مرکز دینی بین المللی اقدامات چندی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در گام نخست فاز بندی و اولویت بندی رشته‌های مورد را انجام خواهیم داد و به جهت تعداد طلاب در مرحله نخست در بخش توسعه ورزش همگانی و ایجاد رشته آمادگی جسمانی و ورزش صبحگاهی اقدام خواهیم نمود و مربی ورزش صبحگاهی هفته‌ای ۳ جلسه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در این مرکز حضور خواهد یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: در فاز‌های بعدی کمکهای تجهیزاتی و تجهیز مرکز به این امکانات و در بخش بعدی حضور طلاب در اماکن ورزشی سطح تبریز انجام خواهد گرفت.

وی همچنین در این نشست پیشنهاد برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مراکز بین المللی معارف اسلامی جامعه المصطفی العالمیه در چند رشته ورزشی در سراسر کشور در تبریز را داد.

مرکز بین المللی معارف اسلامی جامعه المصطفی العالمیه ولی عصر تبریز دارای ۱۵۵ دانشجو و طلبه از ۶ کشور خارجی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز