خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی مجارستان:

به زودی نمایندگی اتاق بازرگانی مجارستان در تهران راه اندازی می‌شود

کد خبر : ۲۳۵۴۵۰

بعد از راه اندازی اتاق بازرگانی مجارستان در تهران که بعد از ماه ژانویه انجام می‌شود، نخستین گروه از سرمایه گذاران و تجار مجارستانی برای مذاکره وارد ایران می‌شود.

رییس اتاق بازرگانی مجارستان گفت: به زودی نمایندگی اتاق بازرگانی مجارستان در تهران راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، آندرانیک آرشکیان که به همراه اعضای اتاق بازرگانی ارمنستان و مجارستان از این منطقه بازدید می‌کرد، با بیان اینکه ۲۰ دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی مجارستان در سراسر جهان فعال است تأکید کرد: مقصد اتاق بازرگانی مجارستان کشورهای توسعه یافته و با آینده روشن است.

وی با تقدیر از سرعت کم نظیر ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس گفت: بدون شک نظم و سرعت بالا در انجام کار مهم است و این مهم در منطقه آزاد ارس رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری ایجاد می‌کند.

آرشکیان گفت: سرمایه گذاران و تجار مجارستانی برای حضور در بازار ایران و همکاری با تجار و سرمایه گذاران ایرانی علاقمند هستند و به این منظور بعد از راه اندازی اتاق بازرگانی مجارستان در تهران که بعد از ماه ژانویه انجام می‌شود، نخستین گروه برای مذاکره وارد ایران می‌شود.

اتحادیه کشورهای مستقل همسود اتحادیه‌ای شامل برخی از جمهوری‌های مستقل اتحاد جماهیر شوروی سابق است. تاسیس این اتحادیه توسط روسای جمهوری کشورهای روسیه، روسیه سفید و اوکراین انجام شد و مرکز اصلی آن در می‌نسک پایتخت روسیه سفید، است.

این اتحادیه در دسامبر سال ۱۹۹۱ در یک قرار روسای جمهوری کشورهای روسیه، بلاروس و اوکراین و سپس عضو شدن ۹ کشور دیگر، شکل گرفت.

اهداف این اتحادیه، تلاش در باز سازی فضای اقتصادی کشورهای پیشین اتحاد جماهیر شوروی سابق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز