خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

ایستگاه‌های اتوبوس تبریز شناسنامه دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۲۲

این طرح با هدف آگاهی شهروندان از مسیرها و خطوط اتوبوسرانی در پایانه ارتش شمالی تبریز اجرا شده است و تا آخر سال در تمامی پایانه‌های اتوبوسرانی عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی و حومه تبریز و حومه از شناسنامه‌دار شدن ایستگاه های اتوبوس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شمس الله فیروزیان امروز در گفتگو با خبرنگاران هدف از این اقدام را آگاهی شهروندان از مسیرها و خطوط اتوبوسرانی عنوان کرد و گفت: این طرح به تدریج از پایانه های اتوبوسرانی آغاز شده است و در فازهای بعدی در طول خطوط و انتهای مسیر ها نیز این تابلو ها نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: این تابلو ها با ذکر نام، شماره مسیر، مبداء و مقصد حرکت اتوبوسها و همچنین با قید فاصله ایستگاه تا انتهای مسیر جهت آگاهی شهروندان طراحی و نصب می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خاطرنشان کرد: با طراحی تابلو های فوق علاوه بر شناسائی ایستگاه و مسیرها توسط شهروندان، بانک اطلاعاتی مورد نیاز مسیرهای مختلف جهت برنامه ریزیهای آتی اتوبوسرانی نیز کامل تر خواهد شد.

وی افزود: این طرح در پایانه ارتش شمالی تبریز اجرا شده است و تا آخر سال در تمامی پایانه های اتوبوسرانی عملیاتی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز