خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی:

کارفرمایان کارگاه‌‌های کشاورزی از پرداخت سهم بیمه تا سقف ۵ کارگر معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۳۰

بهره برداران این بخش می توانند با عضویت در نظام های صنفی کارهای کشاورزی از مزایای این قانون بهره مند شوند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی اخیر خود و در جریان بررسی مواد ارجاعی طرح اصلاح موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با ماده الحاقی ۲۹ این طرح موافقت کردند.

کارفرمایان کارگاه های کشاورزی، مشمول قانون معافیت ۵ کارگر از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: براساس این قانون کارفرمایان و کشاورزان کارگاه های کشاورزی تحت شمول نظام صنفی کشاورزی، با هر متراژ زمین، از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی که حداکثر پنج نفر کارگر دارند معاف می باشند.

عبداله محمدفام افزود: بهره برداران این بخش می توانند با عضویت در نظام های صنفی کارهای کشاورزی از مزایای این قانون بهره مند شوند.

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی اخیر خود و در جریان بررسی مواد ارجاعی طرح اصلاح موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با ماده الحاقی ۲۹ این طرح موافقت کردند.

براساس ماده الحاقی ۲۹ طرح اصلاح موادی از قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، کارفرمایان و کشاورزان کارگاه‌های کشاورزی تحت شمول نظام صنفی کشاورزان با هر متراژ زمین مشمول قانون معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی که حداکثر ۵ نفر کارگر دارند، مصوب ۱۶/۱۲ / ۱۳۶۱ و اصلاحات بعدی آن می‌باشند.

شایان ذکر است اعتبار لازم بابت اجرای این حکم از محل ۲۰ درصد ردیف درآمدی مندرج در قوانین بودجه سنواتی با عنوان درآمد حاصل از اخذ عوارض از واردات میوه و سبزیجات تأمین و به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز