خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز:

راه اندازی سیستم جدید شهرسازی در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۲۷

با توجه به اینکه ۸۰ درصد مراجعه ها به دلیل اخذ خدمات شهرسازی بوده و راه اندازی این سیستم برای مکانیزه کردن کارها در جهت رفاه شهروندان جزو الزامات مناطق ۱۰ گانه شهرداری است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد مراجعه ها به دلیل اخذ خدمات شهرسازی بوده و راه اندازی سیستم جدید شهرسازی برای مکانیزه کردن کارها در جهت رفاه شهروندان جزو الزامات مناطق ۱۰ گانه شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعزتی که در آیین افتتاح ساختمان شهرسازی و بایگانی ریلی شهرداری منطقه ۴ تبریز سخن می گفت با اشاره به وضعیت گذشته افزود: در گذشته ثبت و نگهداری اسناد سخت و گاها غیر ممکن بود، خوشبختانه امروز ۲۵ میلیون برگ مربوط به شهرسازی اسکن و در آرشیو ثبت شده است.

وی مزایای راه اندازی این سیستم را مکانیزاسیون ضوابط، مقررات و محاسبات عوارض آسان سازی مراحل اجرایی درخواست های مراجعان، کاهش مراجهات مردمی، تحت وب بودن و مکان مند بودن سیستم، مدیریت واحد و بهنگام اقدامات و تغییرات شهری جلوگیری از تخلفات احتمالی دانست و گفت: به دلیل رعایت قوانین و بومی سازی کامل و بهینه سازی این سیستم در شهرداری ها خوشبختانه در صد بالایی به اهداف خود رسیده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منطقه ۴ شهرداری تبریز ۴۰ درصد از کل بافت فرسوده شهر تبریز را به خود اختصاص داده است، افزود: یک چهارم تمام پرونده ها ی مربوط به شهرسازی از میان ۱۰ منطقه مربوط به منطقه ۴ شهرداری تبریز است.

وی با قدردانی از شهرداری منطقه چهار تبریز به دلیل راه اندازی شهرسازی و بایگانی ریلی این منطقه گفت: شهرداری منطقه چهار یکی از سریعترین شهرداری ها در صدور پرونده برای شهروندان و مراجعان اخذ خدمات شهرسازی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز